مربی تیم واترپلو چوکا تالش گفت: ما در طول هفته اول موفق به کسب 2 برد و یک باخت شدیم.

پژمان حسن‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در هفته اول لیگ باتوجه به این که تیم‌ها هنوز موفق به آمادگی خوب و قطعی نرسیده‌اند بازهم وضعیت و سطح کیفی مسابقات بسیار خوب بود.

مربی تیم واترپلو چوکا تالش تصریح کرد: ما مقابل حریفان خود از جمله تیم آینده‌سازان که ترکیب آن را ملی‌پوشان جوان تشکیل می‌دهند عملکرد خوبی داشتیم و بازیها به طور پایاپای دنبال می‌شد.

وی یادآور شد: این دیدارها نقش به سزایی در افزایش تجارب واترپلوئیست‌های جوان دارد و باعث می‌شود آینده این رشته تأمین شود.

حسن‌زاده اظهار داشت: تیم شهید شهبازی زنجان یکی از قدرت‌های  مطرح و صاحب نام لیگ امسال محسوب می شود ما مقابل آن‌ها یک بازی سنگین را پشت سرگذاشتیم در 3 کوآرتر اول، بازی با 2 امتیاز اختلاف دنبال می شد اما در کوارتر چهارم شاگردانم به خاطر خستگی زیاد مقابل حریف حرفی برای گفتن نداشتند و اختلاف امتیازمان با زنجانی‌ها بالا رفت.

وی گفت: در حال حاضر تنها مشکل ما نداشتن یار است با توجه به این مساله یک بازیکن باید در تمامی کوارترهای بازی در ترکیب باشد و یار جایگزین نداریم این امر خستگی مفرط بازیکنان را در طول یک دیدار در پی دارد.

حسن‌زاده یادآور شد: متاسفانه هم اکنون بازیکن آزاد وآماده‌ی هم نیست که بتوانیم آن‌ها راجذب کرده وباید همچنان با این وضعیت مسابقات را دنبال کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: واترپلو ، مربی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار