مدتهاست كه تنها استخر قهرماني شهرستان رشت پلمپ شده ولي كسي به آن هيچ توجهي ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، شهرستان رشت داراي فقط يك استخر قهرماني است كه مي‌توانست در سنوات گذشته با اكتفا به آن ميزباني مسابقات قهرمان كشوري در رده‌هاي مختلف را بر عهده بگيرد.

همچنين اين استخر كه متعلق به هيئت شنا، شيرجه و واترپلو استان گيلان بود به نوعي به عنوان منبع درآمد اين هيئت محسوب مي‌شد و از عوايد آن مسئولان هيئت در راستاي توسعه رشته‌هاي شنا،‌ شيرجه و واترپلو برنامه‌هاي مختلفي را اجرا مي‌كردند.

از تاريخ 26 شهريور ماه امسال اين استخر به دليل فرسودگي و خطر ريزش سقف از سوي مسئولان پلمپ شده و تنها منبع درآمد هيئت شنا گيلان هم بسته شد.

شنيده مي‌شود: تعمير و راه اندازي مجدد اين استخر مبلغي حدود يك ميليارد و پانصد ميليون تومان هزينه مي‌طلبد كه تهيه آن نياز به تصويب و اختصاص بودجه از سوي مسئولان مربوطه دارد.

شواهد امر حاكي از آن است كه پلمپ شدن اين استخر براي هيچ فردي مهم نيست چون تا كنون كه حدود سه ماه از تعطيلي آن مي‌گذرد تا كنون مسئولان نسبت به بازديد از استخر و برآورد هزينه‌ها هيچ اقدامي نكرده‌اند و استخري كه روزي ميعادگاه و مقر قهرمان پروري در شمال ايران محسوب مي‌شد هم اكنون به مكاني متروكه تبديل شده است.

طبق گفته حرفه‌ايها و پيشكسوتان شناي گيلان حتي اگر مسئولان از هم اكنون و بدون مشكل مالي نسبت به تعهد و رفع مشكلات اين استخر اقدامات لازم را آغاز كنند به طور تقريبي مرحله بهره‌برداري كامل آن سه سال به طول مي‌انجامد.

اميدوارم مسئولان مربوطه در استان گيلان، فدراسيون و وزارت ورزش و جوانان هرچه سريعتر نسبت به انجام برنامه‌هاي مربوطه اقدام كنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: استخر ، گیلان ، پلمپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار