برزگر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

ضرورت رسیدگی به اموال از دست رفته بیت‌المال در سازمان تامین اجتماعی/ دادستان به عنوان مدعی‌العموم وارد شود

یک قاضی گفت: مجلس شورای اسلامی در جریان تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی تخلف و امری غیرقانونی را در حیف و میل شدن اموال بیت‌المال مشاهده کرده، بنابراین پس از تشخیص و احراز جرم، دادستان به عنوان مدعی‌العموم وارد خواهد شد.

"عباس برزگر" قاضی دادسرای ناحیه 6 تهران، در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با پاداش‌های هنگفت سازمان تامین اجتماعی به برخی از مدیران این سازمان اظهار داشت: چنانچه مجلس شورای اسلامی در جریان تحقیق و تفحص، تخلفی را مشاهده کند، به منظور رسیدگی باید گزارش آن را به قوه قضاییه اعلام کند.

وی در ادامه افزود: مطابق قانون اساسی کشورمان مجلس شورای اسلامی و سازمان بازرسی موارد خلاف قانون را پیگیری می‌کنند اما پس از تشخیص و احراز جرم، دادستان به عنوان مدعی‌العموم وارد می‌شود.

قاضی دادسرای ناحیه 6 تهران در پایان خاطرنشان کرد: در جریان تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی قوه قضاییه به منظور رسیدگی و احراز جرم ورود پیدا خواهد کرد و پس از آن دادستان متهم را احضار می‌کند.
 
این روزها سازمان تامین اجتماعی یکی از پرحاشیه‌ترین و پرخبرترین سازمان‌های کشور شده که پرداختی‌های نجومی و پاداش‌های هنگفت این سازمان به برخی مدیرانش تعجب همگان را برانگیخته است.

علیرضا محجوب رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در نشست خبری برخی زوایای حیف و میل‌های مدیران وقت سازمان تامین اجتماعی را برملا کرد و نادر قاضی‌پور دیگر عضو این هیئت نیز در جمع خبرنگاران به ابعاد دیگر این فساد پرداخت. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۰۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
حتما بايستي اين موضوع از طريق قوه قضاييه رسيدگي شود چراكه يك عده نان شب هم ندارند بخورند . سريعا اقدام شود.مردم منتظرند.
آخرین اخبار