نخستين نمايشگاه بين المللي صنايع مفتولي خاورميانه محسوب مي شود، از 17 تا 20 بهمن با حضور ده‌ها شرکت،کارخانه و واحد هاي بزرگ توليدي داخلي و خارجي، در محل دائم نمايشگاه‌هاي بين المللي تهران برگزار مي‌شود.


به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبري نخستين نمايشگاه بين المللي صنايع مفتولي، سيم و کابل، پروفيل و ماشين آلات وابسته؛ در اين نمايشگاه، واحدهاي صنعتي و خدماتي مفتولي مطرح داخلي و خارجي؛ جديدترين توليدات، تجهيزات و خدمات اين صنعت پايه و زيربنايي را عرضه مي‌کنند و به نمايش مي گذارند.

در اين نمايشگاه انواع سيم و کابل با کاربري هاي مختلف برق و مخابرات ، انواع دستگاه‌ها، تجهيزات و ماشين آلات توليد سيم و کابل ، انواع مواد خام اوليه (آلومينيم، مس و سيم فولادي)، ابزارهاي توليد، مواد عايق و روکش، انواع مفتول، انواع پروفيل و ديگر صنايع مرتبط با اين حوزه عرضه و به نمايش عموم گذاشته مي شود.

در اولين نمايشگاه بين المللي صنايع مفتولي، سيم و کابل، پروفيل و ماشين آلات وابسته علاوه بر ايران، کشورهاي بلژيک، چين، آلمان، ترکيه، تايوان و هند نيز حضوردارند.

معرفي خلاقيت‌ ها و ظرفيت هاي بالقوه و بالفعل صنايع مفتولي کشور، شناسايي و معرفي مشکلات ، موانع و ضعف‌هاي موجود در اين صنعت ، جلب حمايت سازمان هاي دولتي و خصوصي از اين صنعت ، ايجاد بسترهاي مناسب براي سرمايه گذاري، اشتغال زايي و کارآفريني،آشنايي دست اندرکاران با محصولات، نوآوري ها و پيشرفت هاي صنايع مفتولي روز دنيا و ايجاد زمينه رقابت سالم ميان توليدکنندگان داخلي براي ارتقاي کيفيت توليدات؛ مهم‌ترين اهداف برگزاري اولين نمايشگاه بين المللي صنايع مفتولي، سيم و کابل، پروفيل و ماشين آلات وابسته است.
برچسب ها: صنایع ، مفتول ، کابل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار