نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وضعیت استان خراسان رضوی به سبب عدم انتخاب استاندار خراسان رضوی بلاتکلیف است و ما نسبت به این موضوع گلایه مند هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد نصرالله پژمان فر با انتقاد از عدم تعیین تکلیف انتخاب استاندار خراسان رضوی، تصریح کرد: آقای روحانی در مراسم تحلف، کابینه دولت یازدهم را معرفی کردند و شعارشان هم این بود که ما می خواهیم از همه فرصت ها استفاده کنیم و یک لحظه را هم نمی خواهیم از دست بدهیم.

وی افزود: اکنون قریب به 4 ماه است که دولت یازدهم فعایت اجرایی خودش را شروع کرده اما هنوز استانی مثل خراسان رضوی که ویژگی های منحصر به فردی دارد بلاتکلیف است.

پژمان فر با تاکید بر این که بدون شک هیچ توجیهی ندارد که دولت بخواهند این وضعیت را ادامه دهد، ادامه داد: انتظار ما از دولت این است که هر چه نسبت به انتخاب استاندار خراسان رضوی اقدام کند تا استان از بلاتکلیفی خارج شود.

وی همچنین در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر انتخاب سهرابی فر به عنوان استاندار خراسان رضوی نیز عنوان کرد: متاسفانه اطلاعات ما هم تنها اخبار درج شده در خبرگزاری ها و روزنامه ها است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس تاکید کرد: متاسفانه امروز تعاملی میان دولت و نمایندگان به معنای این که از ظرفیت نمایندگان در مسائل مختلف استفاده شود، نمی بینیم به همین خاطر ما هم همانند دیگر مردم از اقدامات دولت کاملا بی اطلاع هستیم.


برچسب ها: نماینده ، مردم ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.