معاون حمل و نقل شهرداري تهران در خصوص برخی اظهار نظرها مبنی بر این که چرا اعتبار بزرگراه طبقاتی شهد صدر صرف متروی پایتخت نشد،گفت: این تصور که شهر فقط با یک پارامتر اداره می شود، تصور غلطی است

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس سید جعفر تشکری هاشمی افزود: شهروندان از مدیریت شهری انتظارات گوناگونی دارند و مدیریت یکپارچه شهر ایجاب می کند نیازهای شهروندان را پکپارچه ببینیم و اعتقاد داریم نگاه تک بعُدی به شهر غلط است و از این رو نگاه چند بعُدی به شهر را جایگزین آن کرده ایم.

وی با اعلام این که بر اساس طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، شبکه معابر پایتخت باید کامل شود، تاکید کرد: تا کنون حدود 90 درصد معابر شهری تکمیل شده و حدود 10 درصد دیگر باقی مانده اما اولویت اصلی مدیریت شهری در 4 سال آینده توسعه جهشی زیرساخت های حمل و نقل عمومی با محوریت مترو و توجه ویژه به حمل و نقل ریلی است.

یارانه بلیت مترو و اتوبوسرانی هنوز پرداخت نشده است


معاون شهردار تهران در خصوص پرداخت یارانه بلیت مترو و اتوبوسرانی از سوی دولت اظهار کرد: در خصوص موضوعات حمل و نقل عمومی از جمله یارانه بلیت با وزارت محترم کشور هماهنگ هستیم و کار را به صورت منطقی جلو می بریم، چرا که دولت محترم با مسائل و مشکلاتی در پرداخت یارانه ها مواجه است .

مهندس تشکری هاشمی با اشاره به این که فاصله پرداختی های دولت در طی سال های گذشته به حمل و نقل عمومی از جمله یارانه بلیت آن قدر زیاد است که برای جبران آن سال ها وقت لازم است، تصریح کرد: همان طور که در سال های قبل سرویس رسانی به مردم را تعطیل نکردیم، امروز نیز خدمات رسانی به مردم را تعطیل نخواهیم کرد.

وی در پایان با تاکید بر این که نمی توانیم به دولت فشار غیر منطقی وارد کنیم و از این رو تمامی سعی خود را می کنیم تا با همفکری و همدلی مسائل و مشکلات موجود را حل و فصل کنیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال دولت به هر میزان ممکن به حمل و نقل عمومی کمک کند اما مردم دغدغه ای نداشته باشند چرا که با تدابیر شهردار تهران و حمایت اعضای شورای شهر تمام توان خود را به کار می گیریم تا اختلالی در خدمات رسانی به شهروندان پیش نیاید.
 انتهای پیام/

برچسب ها: شهردار ، معابر ، پایتخت ، آینده ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار