وزير خارجه آمريكا در ادامه رايزني‌ها با رژيم‌ صيونيستي درباره پرونده هسته‌اي ايران:

تحریم های بانکی و نفتي ایران ادامه خواهد یافت

جان کری وزیر امور خارجه آمریکا تاکید کرد: مقامات آمریکایی با مقامات رژیم صهیونیستی بر هدف نهایی از توافق همه‌جانبه با ایران بر سر پرونده هسته‌ای این کشور اتفاق نظر دارند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتدپرس:جان کری وزیر امور خارجه آمریکا اظهار کرد:گفتگوهای وی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در تل آویو بر موضع گیری دو طرف در خصوص ایران، اختصاص داشت و در ادامه افزود:نمی تواند تایکد کند که امنیت اسرائیل در صدر مذاکرات امروز مقامات دو طرف قرار داشته است.

جان کری در بیانیه ای که وزارت امور خارجه آمریکا آن را امروز منتشر کرد،تاکید کرد:واشنگتن تمام تلاش خود برای اطمینان از توقف برنامه هسته ای ایران بکار خواهد گرفت و افزود:دو طرف بر هدف نهایی از توافق همه جانبه با ایران درباره برنامه هسته ای این کشور توافق نظر دارند.

کری گفت:ایالات متحده آمریکا در روزهای آینده رایزنی ها خود با مقامات اسرائیل را ادامه خواهد داد تا توافق همه جانبه قادر باشد در مقابل همه گزینه ها کارآمد باشد.

کری در ادامه افزود:آمریکا در خصوص مسئله تحریم ها بیدار بیدار خواهد بود و تحریم ها بر بخش بانکی و نفت ایران همچنان باقی خواهد ماند.

کری با اعتراف به این مسئله که گفتگوهای صلح اسرائیل با فلسطین با دشواری و پیچیدگی روبروست، گفت:مذاکرات امروز با نتانیاهو شامل گفتگوهای صلح با فلسطین نیز بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: جان ، کری ، ایران ، هسته ای ، توافق ، ژنو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۱:۱۹ ۱۴ آذر ۱۳۹۲
انگار جان کری علاقه دارد تنگه ی هرمز بسته شود و اقتصاد ورشکسته جهانی از این هم ورشکسته تر شود
آخرین اخبار