سرطان یکی از بیماری‌هایی ویرانگراست که اکثر مردم در بد‌ترین شرایط هم آرزوی آن را نمی‌کنند اما مؤسسه‌های حمایتی زیادی وجود دارد که گاهی افرادی حتی هزاران دلار به خیریه‌ها برای درمان این بیماران کمک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، سازمان‌های خیریه و حمایتی زیادی در سراسر دنیا وجود دارد که از بیمارانی که شرایط مالی مناسبی ندارند، حمایت می‌کند اما گاهی سرقت‌هایی از این اماکن انجام می‌شود که ما تعدادی از آنها را برای شما به نمایش می‌گذاریم.

جیمی لین دختر ۲۷ ساله‌ای است که در ظاهر هیچ مشکلی ندارد اما به کارفرما، پدر مادر و تمام خانواده‌اش اطلاع داد که مبتلا به سرطان سینه شده است و با جمع‌آوری اعانه از سازمان‌های حمایتی مختلف به صورت پنهان جراحی‌های زیبایی متعددی انجام داد ولی پلیس با مشکوک شدن به وی متوجه شد که جیمی هرگز سرطان نداشته و تنها با دروغ خواسته است مورد حمایت واقع شود.



مارتا کیماس ۴۳ ساله برای آنکه مورد حمایت سازمان‌های خیریه‌ای واقع شود با ادعا بر اینکه سرطان دارد اقدام به اخاذی کرد، هنگامی که پلیس متوجه شد او از بیماری رنج نمی‌برد او را محکوم به پنج سال زندان و پرداخت جریمه به مبلغ ۱۰۰ دلار کرد.



لئونارد مارگ لین ۳۴ ساله تمام دوستان و همکاران خود را فریب داد و به آنها گفت: مبتلا به سرطان لوزالمعده است و وضع مالی خوبی ندارد، با این کار دوستان و همکاران او کمک‌های مردمی زیادی به او کرده‌اند و مایحتاج او را تا مدت‌ها تأمین کردند او حتی برای مظلوم‌نمایی موهای خود را تراشید و با نیرنگ خود را ماه‌ها در خانه بستری کرد و حقوق دریافت می‌کرد.



تورنتو دختر ۲۳ ساله‌ای در سال ۲۰۰۸ تمام اطرافیان خود را فریب داد و ادعا کرد سرطان سینه بدخیم دارد و تمام موهای سر خود را تراشید و احتیاج به پول برای هزینه‌های درمانی خود دارد، او پول‌ها با مبالغ زیادی را از پدر و مادر و اطرافیانش دریافت کرد و سرانجام فرار کرد، اما پلیس با جستجوهای متعدد او را پیدا کرد و محکوم به حبس کرد.



اسکات ونیگتون اهل نیوهمشایر به تمام همکاران خود با ادعا بر اینکه همسرش دچار سرطان شده است و قادر به پرداخت هزینه‌های مالی او نیست پول و هدایای زیادی را جمع‌آوری کرد و برای به‌ هنجار درآوردن احساسات اطرافیانش به آنها گفت: همسرش فوت کرده است و یک مراسم تشییع‌ جنازه با آگهی تقلبی طراحی کرد و مردم برای همدردی او پول‌های نقدی زیادی را به او هدیه دادند، اما سرانجام پلیس به اصل موضوع پی برد و او را به ۱۵ سال زندان محکوم کرد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار