کارشناس فوتبال کشورمان گفت: فوتبال‌ ما به انگلیس شباهت زیادی دارد و تیم کشورمان با این تیم راحت‌تر بازی می‌کند و امیدواریم با تیم‌های آلمان- انگلیس و اکواردو هم‌گروه شویم.

بهتاش فریبا در خصوص رویارویی تیم ایران در جام جهانی برزیل به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که تیم کشورمان با شایستگی و لیاقت به جام جهانی راه پیدا کرد، دیگر تیم‌های حاضر در جام جهانی نیز با شایستگی به این جام آمده‌اند و از حیثیت فوتبال کشور خود دفاع کنند.

کارشناس و پیشکسوت فوتبال کشورمان افزود: کار در برزیل بسیار سخت است زیرا همه تیم‌ها شایسته هستند و اگر بگوییم کدام تیم در جام ضعیف است دیدگاه حرفه‌ایی نیست، چون عملاً تیم ضعیف در جام جهانی وجود ندارد.

فریبا در خصوص بهترین قرعه برای تیم کشورمان تصریح کرد: در درجه نخست باید تیم کشورمان را از لحاظ برنامه‌ریزی اردوها، تعیین و انتخاب حریفان تدارکاتی تقویت و در مرحله بعد همه تیم‌ها و نقاط ضعف و قوتشان مطلع شده و در آخر به فکر قرعه‌ی مناسب برای تیم کشورمان باشیم.

کارشناس فوتبال کشورمان عنوان کرد: معمولاً در سید یک تیم‌های درجه یکی حضور دارند و پیشنهاد من این است که از بین تیم‌های برزیل، آلمان، اسپانیا، تیمی انتخاب شود و گزینه من به جهت موفقیت تیم کشورمان آلمان می باشد البته در سید اول هر تیمی از این سید احتمال صعود را دارا می باشد.
در سید دوم نیز اکوادور و در سید چهارم انگلیس را پیشنهاد می‌کنم زیرا با فوتبال انگلیس راحت‌تر هستیم و احتمال اینکه فوتبال ساده ای داشته باشیم، بیشتر است همچنین بین فوتبال ما و انگلیس از لحاظ تاکتیکی شباهت‌هایی وجود دارد.

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هر قرعه‌ای که رقم می‌خورد در نهایت منجر به سربلندی و عزت تیم کشورمان شود. فدراسیون نیز با طرح و اجرای برنامه‌ریزی اصولی، و تعیین حریفان تدارکاتی خوب تیم را به جهت موقعیت در جام جهانی آماده سازند.

انتهای پیام/
برچسب ها: انگلیس ، آلمان ، بهتاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.