در جریان معاملات تسهیلات مسکن امتیاز تسهیلات مسکن خرداد 92 با بیشترین رشد به قیمت 391 هزار و 728 ریال رسید و امتیاز تسهیلات مسکن آذر 89 هم با توجه به اتمام مدت اعتبار اوراق در پایان معاملات امروز متوقف شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در جریان معاملات سیزدهمین روز آذرماه تغییر مالکیت 190.2 میلیون اوراق به ارزش 1565 میلیارد ریال رقم خورد که بانک دی با جابه‌جایی 49.17 میلیون به ارزش 97.4 میلیارد ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات را به نام خود ثبت کرد.
 
نماد معاملاتی حق تقدم خرید سهام شرکت زرین معدن آسیا در نماد "فزرینح" امروز چهارشنبه بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت معامله شد که افزایش 341 درصدی را برای قیمت این سهم به همراه داشت. نماد معاملاتی شرکت سبحان دارو نیز پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد به جریان معاملات بازگشت و با افزایش 7.31 درصدی مواجه شد. گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان، پتروشیمی ممسنی و صنعت روی زنگان هم افزایش 5 درصدی قیمت را در پایان معاملات امروز تجربه کردند و در مقابل مجتمع معادن مس تکنار، گروه فن‌آوا، بانک حکمت و بیمه دی بیشترین کاهش قیمت را داشتند. آیفکس هم با 0.11 درصد افزایش در 846.4 واحد ثابت شد.
 
از سوی دیگر در بازار ابزارهای نوین مالی بیشترین حجم معاملات به خرید و فروش 329 هزار و 690 برگه اجاره امید تعلق گرفت و پس از آن معامله 271 هزار و 120 برگه اجاره سامان و معامله 100 هزار و  660 برگه مشارکت نفت فصلی بیشترین تقاضا را داشتند. در بازارETF هم شاهد دومین روز از پذیره‌نویسی صندوق قابل معامله آسمان آرمانی بودیم که بیش از 2 میلیون واحد آن پذیره‌نویسی شد. علاوه بر آن 333 هزار و 488 واحد صندوق‌قابل معامله سرمایه‌گذاری سپهر کاریزما و 300 هزار واحد صندوق ‌قابل معامله آرمان سپهر آیندگان معامله شد.
 
در جریان معاملات تسهیلات مسکن هم امتیاز تسهیلات مسکن خرداد 92 با بیشترین رشد به قیمت 391 هزار و 728 ریال رسید و امتیاز تسهیلات مسکن آذر 89 هم با توجه به اتمام مدت اعتبار اوراق در پایان معاملات امروز متوقف شد. نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان به منظور ارائه اطلاعات و نماد معاملاتی اوراق صکوک اجاره "صسکن" هم به منظور پرداخت اجاره بهای سه ماهه اوراق متوقف شدند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: فرابورس ، شاخص ، تسهیلات ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار