فردا و روز جمعه شدت بارش ها در دامنه های مرکزی زاگرس است و کاهش دما در سواحل دریای خزر و نوار شمالی کشور حدود 16-12 درجه همراه با بارش برف در مناطق سردسیر این استان ها و دامنه های البرز پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز بارش ها در سواحل دریای خزر بویژه در مرکز و شرق دریای خزر  تشدید می شود و گستره بارش ها به شمال شرق، غرب، دامنه های مرکزی زاگرس، دامنه های جنوبی البرز کشیده می شود.

براساس این گزارش، طی فردا و روز جمعه نیز بارش ها در مناطق ذکر شده ادامه می یابد و شدت بارش ها در دامنه های مرکزی زاگرس خواهد بود و همچنین کاهش دما در سواحل دریای خزر و نوار شمالی کشور حدود 16-12 درجه همراه با بارش برف در مناطق سردسیراین استان ها و دامنه های البرز پیش بینی می شود و طی سه روز آینده دریای خزر مواج است.



لازم به ذکر است، از امروز تا روز جمعه به سبب بارش شدید باران و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف، در برخی مناطق غربی و مرکزی کشور آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و در نقاط سردسیر و مرتفع دامنه های البرز و زاگرس اختلال در تردد جاده های کوهستانی پیش بینی می شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، ابري گاهی بارش باران و وزش باد پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 10 درجه و در کمترین حالت به 3 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 5 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار