مدير اداره فضاي سبز شهرداري منطقه 19 از اجراي طرح آموزش چهره به چهره فضاي سبز در مدارس اين منطقه خبر داد.

معلم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:اجراي طرح آموزش چهره به چهره فضاي سبز از مدارس منطقه 19 در دستور کار اداره فضاي سبز شهرداري اين منطقه قرار دارد.
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: اين طرح به منظور ارتقا سطح آگاهي و آشنايي دانش آموزان با نحوه نگهداري محيط زيست و فضاي سبز، نقش آن در کاهش آلاينده هاي زيست محيطي و سلامت شهر و سلامت شهروندان در دست اجراست.
 
 معلم با اشاره به نحوه ي اجراي اين طرح گفت: در اين طرح دانش آموزان تحت نظارت کارشناسان آموزش اداره فضايسبز شهرداري منطقه 19 با استفاده از کتاب کار فضاي سبز با موضوع هايي پيرامون حفاظت از فضاي سبز و نقش آن در کاهش آلاينده هاي زيست محيطي آشنا مي شوند.
وي با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح گفت: برگزاري دوره هاي آموزشي فضاي سبز با توجه به کتاب کار،به صورت عملي در مدارس منطقه 19 ، از اقدامات اجرايي اين طرح است.
 
معلم در پايان با اشاره به اقدامات ديگر اداره فضاي سبز شهرداري منطقه 19 افزود: بازديد دانش آموزان از مراکز آموزش و مشاوره گل و گياه ،‌برگزاري دوره هاي آموزشي، امنيت فضاي سبزدر شهر منازل به صورت تئوري و عملي در مدارس ، مهد کودک ها  و خانه هاي اسباب بازي منطقه نونزده، از اقدامات ديگر اداره فضاي سبز شهرداري اين منطقه است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: اموزش ، پایتخت ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار