مدیر مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی خراسان رضوی با بيان اينکه برای نخستين بار در طول فعالیت این مرکز، میانگین سالانه مراجعه کنندگان از مرز 8 هزار نفر گذشته است، گفت: با احداث مرکز جدید و تفکیک مراکز نوجوانان و بزرگسالان در آینده، ضمن بالا بردن ظرفیت آموزش موجبات رضایت بیشتر شهروندان هم فراهم مي شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا سلیمانی،  مدیر مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت نیشابور با بيان اينکه برای نخستين بار در طول فعالیت این مرکز، میانگین سالانه مراجعه کنندگان از مرز 8 هزار نفر گذشته است، افزود: تعداد فراگیران این مرکز در ترم های تابستان و غیر تابستان نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری داشته، که این امر نشان از افزایش اعتماد شهروندان به خدمات این مرکز است .

وی همچنین از برگزاری دوره های باز آموزی در ارتباط با ارتقا مدرسین خبر داد و بيان کرد: در نظر گرفتن شاخصه های جدید در ارتباط با جذب مدرسین، بازبینی ورفع نواقص موجود کلاس ها، از دیگر اقدامات صورت گرفته در ارتباط با ارتقا مدرسین این مرکز می باشد.

  سليماني بروز رسانی مرکز در زمینه تجهیزات موجود از دیگر اهداف این مرکز دانست و اظهارکرد: در حال حاضر با وجود تعداد زیاد آموزشگاه های زبان در سطح شهرستان نیشابور، مرکز آموزش جهاد دانشگاهی کماکان با اختلاف بسیار زیاد، بیشترین فراگیر را دارا بوده و بسیاری از فراگیران این مرکز هم اکنون در دانشگاه های ممتاز سطح کشور مشغول به تحصیل هستند.

مدیر مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت نیشابور درپايان با اشاره به اینکه 35درصد از فراگیران این مرکز از شهرک های جدید هستند، اظهار داشت: با راه‌اندازی مرکز جدید در شهرک ها امکان بهره مندی بیشتر و آسان تر شهروندان از آموزش های جهاد دانشگاهی مي شود. همچنين تلاش می شود که دوره های پیشرفتهIELTS  و  ToEFL  نیز در این مرکز برگزار شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار