سخنگوی کمیسیون شوراها با اشاره به سفر پارلمانی به بوشهر گفت: این سفر یک روزه به منظوره بازدید از مناطق زلزله‌زده برازجان و بررسی وضعیت زلزله‌زدگان و نحوه پیشرفت کار به امور این حادثه دیدگان صورت می‌گیرد.

"حجت‌السلام دخیل‌عباس زارع‌زاده مهریزی" نماینده مردم مهریز و بافق در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سفر امروز چهارشنبه 13 آذر، هیئت پارلمانی شامل اعضایی از کمیسیون‌های امور شوراها و عمران مجلس شورای اسلامی به برازجان، اظهار داشت:  این سفر یک روزه به منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده برازجان، صورت می‌گیرد.

وی افزود: بازدید این هیئت به‌منظور بررسی وضعیت زلزله‌زدگان و نحوه پیشرفت کار به امور این حادثه دیدگان صورت می‌گیرد و قرار است این هیئت به‌طور مداوم پیگیر وضعیت ‌انها باشد.

زارع‌زاده تاکید کرد: این هیئت بنا ندارد تنها گزارش از وضعیت زلزله‌زدگان ارائه کند بلکه تا سامان‌دهی زلزله‌زدگان کار خود را ادامه می‌دهد.

سخنگوی کمیسیون شوراها در پایان خاطر نشان کرد: این هیئت به ریاست "امیر خجسته" نماینده همدان و رئیس کمیسیون امور شوراها و "محمدابراهیم رضایی" نماینده خمین و عضو کمیسیون مذکور و همچنین "سیداحسن علوی" و "منصور آرامی" نماینده بندرعباس است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار