تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در هفته ششم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور میزبان تیم شهرداری زاهدان است.

محمد بای دوجی، سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در طول 20روزی که مسابقات لیگ برگزار نمی‌شد تمرینات آماده‌سازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم به هماهنگی لازم دست پیدا کنیم. اما متأسفانه شرایط حضور مجدد "الکساندر سیمونف" قطر پاسور بلغار تیم سه الی چهار روز پیش در گنبد فراهم شد.

وی تصریح کرد: "الکساندر" در طول تعطیلات، یک هفته‌ ابتدایی به بلغارستان برای دیدن خانواده‌اش سفر کرد و زمان بازگشت چون مهلت روادیدش به اتمام رسیده بود به مشکل برخورد و برای رفع مسأله مدت زمان بیشتری را کنار تیم نبود.

سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد یادآور شد: متأسفانه "محمدرضا سلیمانی" پشت خط زن تیم که در دیدار هفته پنجم مقابل میزان خراسان دچار پارگی ساق پا شده بود در طول تعطیلات نتوانست بهبودی کامل خود را به دست آورد و هنوز تمرینات را به طور سبک دنبال می‌کند.

دوجی تصریح کرد: خیلی امیدوار بودم که "سلیمانی" بتواند در طول تعطیلات سلامت کاملش را به دست آورده و به تمرینات بازگشته ودر بازی این هفته تیم را همراهی کند اما متاسفانه ایناتفاق نیفتاد.

وی گفت: پست پشت خط زن یکی از پست‌ها مهم تیم است به جرات باید بگویم که ما بازیکن تمام کننده مقابل زاهدان نداریم وباید از یک بازیکن جوان و کم تجربه درترکیب تیم استفاده کنم.

سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد یادآورشد: ما مقابل زاهدان حتی در خانه هم بازی سختی را پیش رو داریم چون آن‌ها یک ست از باریج اسانس گرفته ودر دیدار آخر خود مقابل سایپا سه برصفر پیروزه شده اند اما با وجود چنین شرایطی به هیچ عنوان نا امید نیستیم.

دوجی گفت: سه امتیاز این بازی برای ما از اهمیت به سزایی برخوردار است چون از هفته هفتم بازی‌های سخت و سنگین ما آغاز می شود، امیدوارم با حمایت تماشاگران در خانه بتوانیم میهمان خود را شکست دهیم.

وی افزود: حضور دو بازیکن برزیلی وبالا رفتن قدرت آن‌ها به صورت تدریجی حاکی از آن است که ما یک بازی حساس وسنگین را در پیش داریم ولی بازهم باید ببریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار