ایده ایرانی‌ در راه گوگل؛

نرم افزار ايراني "کیپیسی" از مطالب شخصي شما در گوشي همراه محافظت مي كند

امسال در رقابت‌های جهانی‌ کار آفرینی، تیمی از ایران به نامه کیپیسی-Keepacy- (مخفف عبارت انگلیسی‌ Keep Privacy) ، با ایده ای در زمینه حفظ حریم شخصی‌ افراد ، به عنوان برگزیده استارتاپ ویکند تهران ،حضور دارد.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛در این رقابتها، تیمهای مختلف از سراسر جهان حضور دارند که در سه مرحله باهم به رقابت می‌پردازند. مرحله اول برنده شدن در رقابت‌های محلی استارتاپ ویکند در شهر خود تیمهاست و در مرحله بعد که در حال حاضر شروع شده، ایده‌ها به رای‌گیری عمومی‌ گذاشته می شود و ۱۵ تیمی که بیشترین رای را بیاورد راهی‌ داوری نهایی میگردند که ۳ تیم منتخب مرحله داوری ، به گوگل در سان فرانسیسکو میروند تا با کمک مهندسین گوگل ایده خود را پیاده سازی و اجرا کنند.

هم اکنون رای گیری عمومی‌ شروع شده و تا ۱۶ آذر ماه ادامه دارد. ایده تیم کیپیسی،  که با استقبال خوبی‌ مواجه شده است از این قرار است :

وقتی شما به هر دلیلی گوشی موبایل خود را در اختیار دیگران قرار می دهید (تماس فوری ، ارسال SMS ، کنجکاوی در خصوص گوشی جدید شما و ...) ​ این نرم افزار به شما کمک می کنه اطلاعات شخصیتون رو از دید اون شخص پنهان کنید .​
Keepacy یه برنامه برای موبایله که به شما امکان میده بخش های خاصی از موبایل را پنهان کنید ، مثلا از لیست Contact موبایل خود چند نفر را انتخاب کرده و SMSهای ارسالی و دریافتی از آنها ، تماس های خروجی و ورودی به آنها پنهان شود .یا اینکه از گالری ، بخش عکس های شخصی رو پنهان کنید .


شخصی که گوشی شما رو میگیره متوجه نمیشه ​که ​محدودیتی​​ اعمال کردید ، چرا که علامت قفل یا چیز دیگری نمایش داده نمیشه و صرفا ​اطلاعات انتخابی شما (آلبومی از گالری ، مخاطبی از لیست تماس ها و ... ) پنهان​ می شه و فعال کردن این ​قابلیت​ ​ تنها با Pattern خاص انجام میشه ، یعنی شما برای گوشی خود رمزی گذاشتید و برای این قابلیت رمز دیگری ، وقتی رمز دیگری را میزنید که از قبل تعریف کرده اید ، گوشی ​بصورت اتوماتیک وارد این وضعیت میشه و شخص متوجه این تغییر ​نمیشه.

در حل حاضر این تیم شدیدا مشغول جمع‌آوری رای برای رفتن به عنوان اولین تیم از ایران به جمع ۱۵ تیم است که با توجه به ایده جذاب آنها ، امکان انتخابشان توسط داورها زیاد هست . اگر مایل به آشنایی با ایده آنها هستید میتوانید از طریقه لینک‌های زیر با این تیم و ایده‌هایشان آشنا شوید. برای رای دادن به آنها به راهنمایی‌ که در سایت خود قرار داده اند به ادرس زیر مراجعه نمایید.

فیلم معرفی ایده به زبان فارسی : http://www.aparat.com/v/XAWFL

راهنمای رای دادن به ایده : www.keepacy.co/vote

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد تحویلداری
۱۸:۵۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
در دنیایی که امنیت حتی در محدوده جمجمه انسان معنی ندارد.ممکن است حرکت خوبی باشد.
United States of America
مسعود
۱۶:۳۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
مثبت است
Iran (Islamic Republic of)
محمد اقدسی
۱۴:۳۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۲
نرم افزار خوبی است
آخرین اخبار