دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف با بيان اينکه دولت باید بر ایده‌های جدید و استفاده از نسل جوان تمرکز کند، گفت: بايد پتانسيل حل مشکلات کشور را در داخل و در ميان جوانان خود جستجو کنيم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "علی زارعی"دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف در نشست خبری همایش "جنبش دانشجویی؛ 60 سال مرگ بر آمریکا"، که پبش از ظهر امروز در دفتر این اتحادیه برگزار شد، با تأکید بر اینکه آرمان و فریاد دانشجویی پیشرفت بوده و هست، اظهار داشت: پیشرفت ابعاد مختلفی دارد که در زمان‌ها و مکان‌های مختلف با عنوان عدالت و استقلال از آن یاد می‌شود.

وی افزود: استقلال در ابعاد خارجی و داخلی دارای 3 بخش بوده که در فرهنگ، سیاست و اقتصاد مورد توجه قرار می‌گیرد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف تصریح کرد: پیشرفت ملت با تکیه بر گفتمان بومی‌سازي در فرهنگ، سیاست و اقتصاد به دست می‌آید.

زارعی با تأکید براینکه پیشرفت کشور کار ناممکنی نیست، مطرح کرد: تلاش مسئولان و خستگی‌ناپذیری آن‌ها در جهاد علمی برای پیشرفت کشورمان بسیار جدی است.

وی با اشاره به گزارش صد روزه دولت اظهار داشت: دانشجویان به دولت کمک کرده و از آن پشتیبانی می‌کنند و خواستار تلاش و پیگیری و تمرکز جدی دولت در مسائل و مشکلات کشور و همچنین اجرای قوانین هستیم.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف با بیان اینکه نباید در امور موازی‌کاری صورت بگیرد، تأکید کرد: نکته‌ای که باید به آن توجه کنیم آن است که پس از گذشت از نه ماه از سالی که به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نام گذاری شده بود تلاش چندانی برای این امر انجام نشد.
 
وی با بیان اینکه یکی از موارد استحکام‌ بخشی ساختار نظام، استحکام در ساختار اقتصادی کشور است، تصریح کرد: ایمان راسخ داریم که پیشرفت قطعأ با مقاومت صورت خواهد گرفت و همت و جدیت ما در این زمینه بالاست.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف تأکید کرد: بايد پتانسيل حل مشکلات کشور را در داخل و در ميان جوانان خود جستجو کنيم.

زارعی با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی برای اقتصاد کشور را که قشر عظیم آن را جوانان تشکیل می‌دهند کار سختی نیست عنوان کرد: تغییر در هر کجا صورت بگیرد با مقاومت روبرو خواهد شد و در همین زمینه برخی سرمایه‌داران از جریان جهاد اقتصادی در کشور خشنود نیستند.
 
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف با بیان اینکه مسئولان باید نسبت به مسأله جهاد اقتصادی اقدامات ویژه‌ای انجام دهند، تصريح کرد: تجربه در کارها جزو ملزومات است، اما دولت باید بر ایده‌های جدید و استفاده از نسل جوان تمرکز کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار