اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، حمایت خود را از تصمیم دانشجویان دانشگاه شریف مبنی بر ایجاد زنجیره انسانی اطراف سایت هسته‌ای فردو اعلام کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، حمایت خود را در رابطه با تصمیم دانشجویان دانشگاه شریف مبنی بر ایجاد زنجیره انسانی اطراف سایت هسته‌ای فردو اعلام کرد.

ما توانسته‌ایم به مدد فشار بیگانگان دست بر زانوی خود بگذاریم و در زیر بار تحریم‌ها در بسیاری از علوم به خودکفایی برسیم و انرژی هسته‌ای گوشه‌ای از این دستاوردها است و دانشجویان حاضر نیستند این دستاوردها را در مقابل وعده‌های دروغ غرب از دست دهند.

دانشجویان و نخبگان دانشگاه شریف تصمیم گرفته‌اند در آستانه مذاکرات هسته‌ای کشورمان با گروه 1+5 در اقدامی خودجوش با ایجاد زنجیره انسانی در اطراف سایت هسته‌ای فردو و با شعار «فردو قلب ماست» آمادگی خود را برای حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای کشور و تاکید بر  ادامه مسیر شهدای هسته‌ای به جهانیان اعلام کنند که اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور ضمن تایئد این حرکت اعلام می‌کند با تمام دفاتر خود در این حرکت حضور می‌یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار