معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص حکم علیرضا حقیقی گفت: ما این بازیکن را جریمه نقدی کردیم، بر این اساس مدیریت باشگاه در مورد ماندن یا جدایی حقیقی تصمیم می‌گیرد.

محمود سالارکیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال ما حکم علیرضا حقیقی را صادر کرده و این دروازه‌بان را جریمه نقدی کردیم. رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باید در مورد وضعیت حقیقی تصمیم‌گیری کند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ما بعد از بررسی مدارک موجود، علیرضا حقیقی، دروازه‌بان خاطی تیم را به کسر 15 درصد از قراردادش جریمه کردیم.

سالارکیا در مورد گفته‌های افشین پیروانی مبنی بر بدهی از باشگاه پرسپولیس گفت: بر اساس مدارک موجود، ما پول افشین پیروانی را داده‌ایم و این مربی طلبی از باشگاه ندارد.

وی تصریح کرد: سند و مدرکی مبنی بر بدهی باشگاه پرسپولیس به افشین پیروانی وجود ندارد. ما از وی می‌خواهیم که به جای مصاحبه با رسانه‌ها، مدارکش مبنی بر طلب از باشگاه پرسپولیس را به ما ارائه دهد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس بیان داشت: افشین پیروانی اقدام درستی انجام نداده که موضوع طلبش به باشگاه پرسپولیس را در رسانه‌ها مطرح کرده است. پیروانی بیان کرده که من از ماجرا اطلاعی ندارم. وی به باشگاه بیاید و مرا نسبت به موضوع مطلع کند.

سالارکیا تصریح کرد: من یک بار به پیروانی گفتم که ما سند و مدرکی مبنی بر طلبش از باشگاه پرسپولیس نداریم. این مربی باید مستنداتش را به باشگاه ارائه دهد تا ما آن را بررسی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر باشگاه پرسپولیس به پیروانی بدهکار باشد آن وقت کمیته انضباطی حکم می‌دهد که از محل درآمدهای باشگاه در سازمان لیگ پول پیروانی را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار