معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص تفاهم با باشگاه‌های دیگر برای شکایت به فیفا گفت: ما هنوز با باشگاه‌ها تفاهمی در مورد شکایت به فیفا نسبت به کسر امتیاز نکردیم.

محمود سالارکیا معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: معتقدم که مشکلات ومسائل باشگاه ها باید در داخل فدراسیون فوتبال برطرف شود و اگر بی توجهی به مشکلات شد آن وقت به فیفا شکایت کنیم.
 
سالارکیا درادامه گفت: به هر حال فدراسیون فوتبال باید تصمیم جدی در مورد سبک وسیاق کسر امتیاز بگیرد. آئین نامه انضباطی کسرامتیاز را پیش بینی کرده اما بستر آن در فوتبال فراهم نشده است.
 
وی عنوان کرد: باشگاه های لیگ برتر ورزشگاه اختصاصی ندارند تا تسلط نسبت به هوادار نشان داشته باشند.

باشگاه پرسپولیس که هیچ تسلطی روی سکوها ندارد چه طور می تواند از حرکات ناشایسته برخی هواداران جلوگیری کند.

سالارکیا اظهار داشت: به هرحال چند سالی است که ما به مسئولان فدراسیون فوتبال می گوئیم که تصمیم درستی در خصوص رفتار تماشاگران اتخاذ کنند.
 
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: در حال حاضر ما صلاح نمی دانیم که مسائل داخلی را در فیفا مطرح کنیم به هر حال ما از کفاشیان درخواست کردیم که به موضوع کسر امتیاز ورود کند واستمرار آن جلوگیری کند.
 
وی تصريح کرد: اگر مسئولان فدراسیون فوتبال نسبت به کسر امتیاز بی توجهی نشان دهند و ما احساس خطرکنیم آن وقت به فیفا شکایت می کنیم.
 
سالارکیا در ادامه گفت: فوتبالی ما متولی دارد و متولیان باید موضوع کسر امتیاز ورود کنند واجازه ندهند که امتیازی از تیم ها کسر شود.
 
وی در پایان درباره مطرح کردن کسر امتیاز از باشگاه ها پرسپولیس با بلاتر خاطرنشان کرد: مسئولان تیم صحبتی با بلاتر رئیس فیفا در مورد کسر امتیاز نکردند و صحیح نیست که مسائل داخلی مان را به بالاترین مقام فیفا مطرح کنیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار