خوانساری به عنوان رئیس مرکز تحقیقات مخابرات معرفی شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم تودیع و معار‌فه رئیس مرکز تحقیقات مخابرات گفت: فردی که انتخاب شد از نظر تعهد و تقوا و تخصص امتحان خود را پس داده است و خوشحالم که دبیر این شورا از خانواده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و خانواده مرکز تحقیقات مخابرات است و امیدواریم در یک زمان کوتاه به یک هدفی که شان ملت بزرگ است برسیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دنیا هر روز با سرعت در حال تحول است و یکی از علائم تحول فضای مجازی است و همه وزارتخانه ها باید ارتباط برقرار کنند زیرا در دنیای امروز هیچ توسعه ای درست انجام نمی‌ شود مگر آی سی تی زیر بنای آن باشد.

وی ادامه داد: شرایط فضای مجازی طوری بود که باید شورا تشکیل شود که3 شورای ، شورای عالی امنیت ملی، شورای انقلاب فرهنگی و شورای فضای مجازی در کشور در این سطر داریم.

واعظی اظهار داشت:مرکز تحقیقات با ارزش است امیدواریم در شرایط جدید مرکز بتواند منشا اثرات و برکات برای کشور، صنایع مخابراتی و آی تی کشور بشود و بتوانیم با یک فضای دوستانه ، علمی و صمیمی بین همکاران داشته باشیم.

وی ضمن تشکر از رئیس سابق مرکز تحقیقات مخابرات تصریح کرد: از رئیس سابق مرکز تحقیقات تشکر می کنم که خیلی استقامت کرده و ایشان از آبروی خودشان گذشته و فشار‌هایی را تحمل کردند تا جایگاه مرکز تحقیقات مخابرات تضعیف نشود.

واعظی افزود: تلاش ما اینست که از بخش خصوصی در حوزه آی سی تی حمایت کنیم و ما به تمامی مشکلات آنها رسیدگی می کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد: مرکز تحقیقات مخابرات پژوهشگاهی است که درب آن به روی متخصصان و اساتید آی سی تی  باز است و ما نیازمند همفکری با همگان را داریم و باید توجه شود پژوهشگاه ما یک رتبه و جایگاه معتبر بین ا‌لمللی داشته باشد و نیروهای ما باید هدفمند و جهت دار کار کنند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار