معاون عمرانی استانداری تهران گفت: عمر کوتاه مدیریتی یکی از معضلاتی است که در طول سنوات گذشته شهرستان ملا‌رد با آن مواجه بوده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس کریمی در مراسم تودیع و معا‌رفه شهرداری ملا‌رد که با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن شهید طحا‌نی این منطقه برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به طور طبیعی شهرستان نوپا مشکلات خاصه به خود را دارد و البته دولت به منظور رفع مشکلات در حد توان نهایت تلاش خود را به کار خواهد بست.

وی در ادامه افزود: با توجه به وضعیت موجود اعتباری و بودجه ای اولویت را در اتمام پروژه های نیمه تمام قرار داده ایم اما در صورت پیشرفت اعتبارات مالی و بودجه ای دایره فعالیت را گسترش خواهیم داد و قادر خواهیم بود پروژه های جدیدی را تعریف نماییم.

مهندس کریمی با بیان اینکه تخلفات در این شهرستان بالا است تصریح کرد: یکی از معضلات ملار‌د عمر کوتاه مدیریتی است و امید آن می رود با همدلی و هم افزایی کلیه دستگاهها و نهادهای ذیربط و پرهیز شورای شهر ملار‌د از اختلافات تفرقه برانگیز و تقویت بعد نظارتی خود و تعامل مطلوب اداری با مردم مشکلات به حداقل ممکن برسد.

* خدمتگزاری در رکاب دولت تدبیر و امید کمتر از جهاد نیست

در ادامه این مراسم مهندس کر‌می فرماندار ضمن گرامیداشت روز جهانی معلول و سالروز دانشجو و تبریک به مناسبت موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای اظهار داشت: با وجود کلیه مشکلات زمینه برای خدمت گزاری مهیا است و این خدمتگزاری در رکاب دولت تدبیر و امید کمتر از جهاد نیست.

وی در ادامه با تشریح انتظاراتی که از شورای شهر ملار‌د می رود تصریح کرد: حفظ فضای همدلی موجود در شهر ملار‌د تا اتمام دوره فعالیت شورای شهر،‌ عدم توجه به مطالبات نابجا و غیر معقول اطرافیان و فرهنگ سازی در جهت توجه به مطالبات عمومی مردم از ضروریات اجتناب ناپذیری محسوب می شود که در پیشرفت و موفقیت شهری  مثمر ثمر خواهد بود.

کر‌می در ادامه خاطر نشان کرد: کلیه مسئولین ادارات شهرستان ملار‌د حضور منظم در جلسات شورای اداری و هماهنگی مضاعف بین دستگاههای اداری فعال در سطح این منطقه را با مجموعه فرمانداری در دستور کار قرار دهند.

** ضرورت رشد متوازن در استان تهران

در ادامه این مراسم حسین گروسی نماینده مردم ملار‌د، قدس و شهریار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: توزیع متوازن و منطقی در حوزه انتخابی 3 شهرستان ملار‌د ، قدس و شهریار لحاظ نشده است و این مبحث در برخی از نقاط دیگر استان تهران نیز به همین رویه مشاهده می شود.

وی در ادامه افزود: عدم هماهنگی در سرانه های استاندارد در حوزه های گوناگون برای شهروندان و مدیران نیز مشکلاتی را ایجاد می نماید.

گروسی در ادامه خاطر نشان کرد: شهرستان های شهریار،‌ قدس و ملارد از نخبگان بسیاری برخورد ار است که بهره گیری از این موهبت ظر‌فیتی بالقوه است که می تواند در مدیریت بهینه و کارآمد موثر واقع گردد.

گفتنی است در ادامه این جلسه حجت الاسلام‌ و‌المسلمین حسینی امام جمعه ملا‌رد با ارائه آمارهای متعدد از این شهرستان به تشریح کمبودهای موجود در این منطقه در ابعاد گوناگون اعم از اشتغال، فرهنگی، بهداشتی و غیر ه پرداخت .

و در پایان نیز مراسم تودیع و معار‌فه مهندس کلانتری (شهردار پیشین) و مهندس خراسانی (شهردار جدید) ملار‌د با قرائت حکم وزیر کشور انجام شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اعتبارات ، تخلفات ، همدلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار