واژه بيمه، در لغت به اطمينان، ضمانت، حفظ و نگهداري در برابر حوادث و خطرات معنا شده و در اصطلاح، ضمانت مخصوصي است از جان يا مال كه در تمدن جديد رواج يافته است. درآغاز، بيمه براي حفظ منافع شخصي يا خيرخواهي و احساس سرنوشت مشترك بر مبناي تعاون و تكافل اجتماعي شكل گرفت. نوع بيمه، يا براي تأمين افراد جامعه در مقابله باخطرها و پيش آمدهاي طبيعي روزگار، نظير سيل، زلزله و... است، يا جنبه جبران خسارت در مقابله با حوادث ناشي از كار دارد، نظير بيمه هاي بيكاري، از كارافتادگي و ... به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، شبکه رادیویی سلامت همزمان با روز جهانی بیمه، مشکلات بیمه های درمانی و راهکارهای اجرایی برای رسیدن به بیمه سلامت ایرانیان را با حضور کارشناسان و مسئولان بررسی می کند. بر اساس این گزارش، روز سه شنبه 12 آذر ماه در برنامه «مردم و سلامت» کاری از گروه سلامت اجتماعی شبکه رادیویی سلامت از ساعت 12:20 به مدت 40 دقیقه به چگونگی ادغام بیمه های درمانی خواهد پرداخت. همچنین گروه سلامت جسم و پیشگیری شبکه رادیویی سلامت در برنامه «فردای بهتر» ساعت 20 روز چهارشنبه 13 آذر ماه راهکارهای اجرایی برای رسیدن به بیمه سلامت ایرانیان را با حضور کارشناسان و مسئولان بررسی می کند. گفتنی است، برنامه های شبکه رادیویی سلامت روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، شبکه رادیویی سلامت همزمان با روز جهانی بیمه، مشکلات بیمه های درمانی و راهکارهای اجرایی برای رسیدن به بیمه سلامت ایرانیان را با حضور کارشناسان و مسئولان بررسی می کند.

بر اساس این گزارش، روز سه شنبه 12 آذر ماه در برنامه «مردم و سلامت» کاری از گروه سلامت اجتماعی شبکه رادیویی سلامت از ساعت 12:20 به مدت 40 دقیقه به چگونگی ادغام بیمه های درمانی خواهد پرداخت.

همچنین گروه سلامت جسم و پیشگیری شبکه رادیویی سلامت در برنامه «فردای بهتر» ساعت 20 روز چهارشنبه 13 آذر ماه  راهکارهای اجرایی برای رسیدن به بیمه سلامت ایرانیان را با حضور کارشناسان و مسئولان بررسی می کند.

گفتنی است، برنامه های شبکه رادیویی سلامت روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود./م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار