تیم والیبال آلومینیم المهدی بندرعباس از هفته ششم مسابقات لیگ برتر با سرمربیگری ناصر شهنازی به مصاف حریفان خود می‌رود.

ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال آلومینیم المهدی بندرعباس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پس از بازگشت از مسابقات ژاپن طی تماسی از سوی مسئولان باشگاه آلومینیم المهدی پیشنهاد حضور در کادر فنی تیم والیبال این باشگاه به عنوان سرمربی را به من دادند.

وی تصریح کرد: تمام صحبت‌ها و توافقات را به صورت تلفنی انجام داده و به سرعت قرارداد همکاریم با این مجموعه بسته شد و با توجه به نزدیک بودن زمان مسابقات به سرعت تمرینات را آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: با وجود آن که این تیم تاکنون 4 باخت را کسب کرده ولی بازیکنان آن توانایی و پتانسیل به دست آوردن نتایج قابل قبول را دارند. امیدوارم بتوانند طبق برنامه خود را برای رویارویی با حریفان آماده کنند.

وی یادآور شد: با توجه به نتایج بازی‌های گذشته تیم از نظر روحی و روانی افت کرده بازگشت بازیکنان به شرایط خوب زمان بر است و این هدف به طور تدریجی میسر می شود.

وی در پاسخ به این سوال که اگر شما از ابتدا استکان تیم را در دست می گرفتید با همین ترکیب در مسابقات لیگ شرکت می کردید؟
اظهارداشت: بله، این تیم با نظرات خوب و با انگیزه‌ای بسته شده است یکسری ازآن‌ها سابقه عضویت در تیم م لی (ب) راهم دارند ومی توانند به خوبی فعل ساختن را صرف کنند.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس یادآورشد، جبران چهارباخت در شرایط کنونی لیگ کار بسیار سخت ولی قابل دتسرسی است البته باید همه برای کسب نتایج مطلوب دست به دست هم دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار