جمعيت وفاق بحرين از سياست هاي سرکوبگرانه آل خليفه عليه زنان اين کشور به شدت انتقاد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني اللؤلؤه، جمعيت الوفاق اسلامي بحرين سرکوبگري عليه زنان اين کشور را محکوم کرد. الوفاق در بيانيه اي اعلام کرد: اين خجالت آور است که رژيم بحرين درباره حقوق يا برگزاري روز بزرگداشت زنان سخن مي گويد، در حاليکه حقوق زنان در اين کشور به طور گسترده  نقض مي شود .

رژيم بحرين ژست احترام به حقوق زن گرفته است، در صورتي که در زندان هاي اين کشور به طور آشکار حقوق زنان نقض  مي شود. همچنين در اين بيانيه آماده است، تازه ترين حقوق زنان از سوي نيروهاي آل خليفه در بحرين، مورد ضرب و شتم قرار دادن مادر قيس عباس زنداني بحريني در منطقه عالي بوده و اين مسئله بيانگر نقض آشکار حقوق زنان در اين کشور است.

نهادها و مؤسسات رسمي دولت بحرين تلاش دارند چهره خوبي از فعاليت زنان در حوزه هاي سياسي و اجتماعي نشان دهند، اما واقعيت بر خلاف آنچه که در رسانه هاي دولتي  به تصوير کشيده مي شود، است.

دولت بحرين با تاسيس شوراي عالي زنان بحرين تلاش روز بزرگداشت زن در اين کشور را برگزار کند، اين در حالي است با شماري زيادي از چهره هاي زن رسانه اي بحريني که انقلاب اين کشور در فوريه 2011  پوشش رسانه اي داده اند، به شدت برخورد شد.

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار