رئیس اداره بازیافت منطقه 11 از آموزش چهره به چهره بازیافت به اصناف خیابان کمیل خبر داد.

سلیم میرزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: اداره بازیافت در راستای اهداف سازمان مدیریت پسماند در زمینه جمع‌آوری پسماند خشک مراکز تجاری و اصناف با آموزش شهروندی همراه با کد اشتراک و اطلاع‌رسانی با توزیع بروشور و کد اشتراک توانسته است با اصناف راسته خیابان کمیل ارتباط برقرار کرده تا فرهنگ تفکیک را از جدا پسماندها را نهادینه کند.
 
وی در ادامه افزود: در این آموزش شهروندان با طرح تفکیک زباله را مبدا که شامل جداسازی زباله‌های خشک از تر و کم حجم نمودن زباله‌ها است، آشنا شدم.
 
وی تصریح کرد: قرار شد اصناف و واحدهای تجاری پسماندهای خشک خود را تحویل مأمورین بازیافت دهند.
 
میرزایی درخصوص آموزش بازیافت محیط زیست درخصوص جشنواره مشکلات در دبستان دخترانه حامی گفت: در این برنامه ویژه پس از آموزش در زمینه بازیافت، مدیریت زباله، نحوه جداسازی زباله‌های خشک ؟ ارائه راهکارهایی جهت چگونگی تفکیک زباله و تاثیر مثبت آن در حفظ و نگهداری محیط زیست به شهروندان توضیحاتی ارائه شد.
 
وی خاطر نشان کرد: مقرر شد شهروندان آثار محصولات آموزشی خود را در قالب محورهای زباله، پسماند و محیط زیست را به خانه‌های علم و زندگی و یا غرفه‌های بازیافت تحویل دهند تا به آثار برگزیده و ارزنده جوایز نفیسی اهداء شود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: مدیریت ، اهداف ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار