معاون صدای رادیو گفت: نمایش "آچار پیجی" با محوریت هفته دفاع مقدس و خدمات بسیجیان در 30 قسمت 10 دقیقه‌ای روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، مراسم تقدیر از برنامه‌سازان منتخب برنامه‌های هفته دفاع مقدس ظهر امروز دوشنبه 11 آذر ماه 92 در سالن امفی تئاتر صدا که با حضور محمدحسین صوفی معاون صدا، علی اصغر جعفری رئیس مرکز بسیج صداوسیما و نیز با حضور جمعی از مدیران شبکه‌های رادیویی برگزار شد.

محمدحسین صوفی، معاون صدای رسانه ملی در این مراسم گفت: رونمایی از اذان‌های تولیدی و نیز سریال "آچارپیجی" را داشتیم که ضمن تشکر از عوامل برنامه‌ساز محتوای این مجموعه که در راستای تلاش بچه‌های جنگ و هفته دفاع مقدس بود باید به چند نکته اشاره کنم.

وی ادامه داد: همکاران ما به معقوله بسیج به عنوان یک اقدام نگاه نمی‌کنند، بلکه به آن به منظر یک باور دینی و ملی می‌نگرند، در دفاع مقدس روزبه روز حضور گسترده مردم را در حفظ و کیان اسلام می‌بینیم ما فراموش نمی‌کنیم که لشکریان سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) که در یک زمانی که احساس شد مناطق جنگی به نیروی رزمنده نیاز داشته باشد یک جمعیت یک صد هزار نفره بسیج شدند که نشان از بالندگی و شناخت مردم از زمان و امام زمان خویش بود.

"صوفی" تصریح کرد: اگر توسعه در انرژی هسته‌ای و سلول‌های بنیادی و بسیاری دیگر از پیشرفت‌های کشور اتفاق افتاده است را مدیون تفکر بسیجی بودن مردم هستیم که دوستان برنامه‌ساز ما در شبکه‌های رادیویی و در هفته دفاع مقدس سعی کردند برنامه‌هایی با این محتوا را به روی آنتن ببرند.

**رونمایی از سه اذان مصوب در صدای رادیو

معاون صدای رادیو اظهار داشت: امروز رونمایی از سه اذان مصوب و نیز سریال 30 قسمتی "آچارپیجی" صورت گرفت که همگی آنها با مضمون بسیج و بسیجی و نیز هفته دفاع مقدس روی آنتن می‌رود.


* استکبار جهانی از اندیشه‌ای که انقلاب در فکر مردم نشاند، نگران است

در ادامه این نشست "علی اصغر جعفری" رئیس مرکز بسیج صداوسیما گفت: مشکل عمده استکبار جهانی با ایران به قبل از انقلاب اسلامی برمی‌گردد به این دلیل که آنها نگران اندیشه‌ای که انقلاب در فکر و هدف مردم ایجاد کرده است، نگرانند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران با نگاه و فکر جدید و انسانی‌تری به حقوق بشر و مباحث شهروندی نگاه می‌کند و من فکر می‌کنم که اگر مشکل هسته‌ای ایران حل شود باز هم کشورهای غربی درصدد ایجاد اختلافاتی به دلیل داشتن فکر و اندیشه اسلامی باز هم مشکلاتی را برای ما ایجاد می‌کنند.

جعفری تصریح کرد: خوشبختانه رسانه ملی به این باورمندی رسیده که وظیفه بزرگ و حساسی در راستای نشر دین بر عهده‌اش است و خوشبختانه شبکه‌های رادیویی و نیز عوامل برنامه ساز نیز به این نتیجه رسیده و نهایت تلاش خود را می‌کنند.

بنابراین گزارش، در پایان این مراسم 125 عنوان برنامه رادیویی مورد ارزیابی قرار گرفت که "پروانه طهماسی"، "امیرحسین ثقفی"، "عرفان صدیق"، "کیاناز کاوه"، "زهرا صالحی"، "عذری وکیلی"، "حسن توکلی‌زاده"، "مژده آقامحمدی"، "اسماعیل باستانی"، "حمید علیخانی"، "نیما نیساری" و "محمدجواد خالقی" در حوزه تهیه‌کنندگی و "زینت صالح‌پور"، "نفیسه لشکری آزاد"، "هلن بهرامی" و "ملیحه کاظمی" در حوزه نویسندگی و "محمد صالح اعلاء"، "محمودرضا غدیریان"، "علی اکبری"، "رضا خضرایی"، "نرگس اصفهانی" و "حسین خداداد بیگی" در حوزه گویندگی از آن‌ها تقدیر و تشکر شد.

انتهای خبر/ ص
برچسب ها: معاون ، رونمایی ، سریال ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار