بروز انقلاب‌های ضد استکباری در کشورهای خاورمیانه و تلاش امریکا برای حفظ امنیت رژیم صهیونیست در منطقه در برنامه امروز چالش بزرگ بررسی می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه امروز چالش بزرگ که ساعت 19:40 از شبکه یک پخش می شود چالش های پیش روی آمریکا در خاورمیانه از دید کارشناسان اروپایی بررسی می‌شود.

مستند 7 قسمتی چالش بزرگ با موضوع چالش های پیش روی آمریکا در خاورمیانه در شبکه یک تولید شده است و هر بار اوضاع سوریه، ایران، افغانستان، رژیم صهیونیستی، چین، روسیه و موضوع نفت در هر برنامه این مستند بررسی می‌شود.

کارشناسان ایتالیایی، آمریکایی، فرانسوی، آلمانی و اتریشی همچون کیزا کارشناس ایتالیایی، عبدالحلیم موسی امام جمعه مسجد واشنگتن و کارشناس مسایل سیاسی از جمله کسانی هستند که در برنامه چالش بزرگ درباره اوضاع امریکا در قبال مسایل خاورمیانه صحبت می‌کنند.

چالش بزرگ هر دوشنبه‌ها ساعت حدود 19:30 از شبکه یک پخش شود.

عوامل دست اندرکار این مجموعه که در گروه حماسه و دفاع شبکه یک تهیه شده عبارتنداز : مجید ذوالفقاری نویسنده و کارگردان،  سید احسان نیکبخت: تدوین گر،   گوینده: داوود نماینده،   تصویر بردار: وحید فرجی.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار