مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه گفت: اگر اعتبار باشد، ساماندهی آبشوران چهار ساله تمام می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

مهندس کیاست امیریان در خصوص آخرین وضعیت ساماندهی آبشوران کرمانشاه، گفت:در حال حاضر دو پیمانکار در دو قطعه جداگانه در این پروژه مشغول کار هستند.

وی اظهار داشت: یک قطعه از ابتدای میدان آزادگان و قطعه ی دیگر از میدان جلیلی تا میدان وزیری است که اولویت اصلی ما ساماندهی قطعه وزیری تا جلیلی است، به گونه ای که برای مردم قابل استفاده شود.

به گفته این مسئول طرحی که برای ساماندهی آبشوران در نظر گرفته شده سرپوشیده کردن آن است، بطوریکه مردم بتوانند از آن استفاده کنند و تا حد امکان فضا برای تردد خورو ها نیز فراهم شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه  کل اعتبار مورد نیاز برای ساماندهی آبشوران را بر اساس برآورد سال 1390 حدود 200 میلیارد تومان اعلام کرد که اگر هر سال 50 میلیارد تومان تخصیص داده شود کار ساماندهی آبشوران چهارساله به اتمام می رسد.

امیریان تاکید کرد: هرچقدر زمان پرداخت اعتبارات بیشتر شود، هزینه های طرح نیز بالاتر می رود.

وی اعتبار سال جاری ساماندهی آبشوران را نیز 37.5 میلیارد تومان عنوان و از تخصیص کم این اعتبار انتقاد کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه تصریح کرد: تا کنون 10 برابر پولی که به ما داده شده برای ساماندهی آبشوران کار کرده ایم.

امیریان خاطرنشان کرد: به دلیل بارش های چند روز اخیر روند کار کمی کند شده است و هرچقدر اعتبار بیشتری تخصیص پیدا کند، روند کار نیز با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.