مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 18 از گردهمایی بزرگ پرورش گل و گیاه در بوستان‌های این منطقه خبر داد.

علیرضا جوادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری گردهمایی بزرگ پرورش گل و گیاه در بوستان‌های منطقه 18 در دستور کار اداره فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور افزایش زیبایی بوستان‌ها و ترویج فرهنگ پرورش گل و گیاه میان شهروندان در دست اجرا است.
 
جوادی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح شهروندان تحت نظارت کارشناسان مراکز آموزش و مشاوره گل و گیاه منطقه 18 با موضوع‌هایی پیرامون با نحوه کاشت و نگهداری گیاهان، گل‌های فصلی، گیاهان آپارتمانی آشنا خواهند شد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی ئ نگهداری گل و گیاه، برگزاری سیمنارهای آموزشی گل و گیاه در محلات منطقه 18 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
جوادی ادامه داد: دوازدهمین همایش ترویج فرهنگ پرورش گل و گیاه میان شهروندان از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 افزود: اعزام شهروندان محلات منطقه 18 به بوستان‌های جنگلی سرخه حصار، بازدید دانش‌آموزان مدارس منطقه از مراکز آموزش و مشاوره گل و گیاه، آموزش دوره‌های آموزشی کاشت و نگهداری گل و گیاهان مختلف از جمله گیاهان آپارتمانی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: بوستان ، شهردار ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار