دبیر دومین جشنواره اموزش های شهروندی مشکات با اعلام اینکه تاکنون دوهفته از زمان ارسال آثار به دبیرخانه های اجرایی گذشته است گفت : تا کنون 10 هزار اثر در 9 قالب ارسال شده است .

به گزارش خبرنگار اجتماعی  باشگاه خبرنگاران احمد علوی در حاشیه دهمین جلسه شورای اجرایی مشکات و سازمان حمل و نقل اعلام کرد : تا کنون سه دوره آموزشی برای مدیران خانه های علم و زندگی برگزار شده است تا امکان ثبت نام برای همه گروه ها فراهم باشد .

علوی همچنین با تاکید بر اینکه شورای سیاست گذاری دومین جشنواره مشکات بخش حرفه ای را از این جشنواره حذف کرده است گفت : با حذف بخش حرفه ای امکان حضور بیشتر مردم در محورهای مشکات وجود دارد و آثار غیرحرفه ای امکان حضور در مراحل بالای جشنوار ه را پیدا می کند .

دبیر دومین جشنواره اموزش های شهروندی مشکات با اعلام اینکه داوری آثار ارسالی در سه بخش اصلی ، آموزشی و تخصصی صورت می گیرد در این باره گفت: ضریب امتیاز دهی در قالب آموزشی ، تخصصی و هنری تعریف شده است به طوری که ضریب هنری هر اثر یک است اما ضریب سه برای میزان اموزشی اثر در نظر گرفته شده است .

علوی اعلام کرد : هر اثر می تواند 100امتیاز کسب کند و این در حالی است که از هر منطقه درهر قالب دو اثر به مرحله بعدی صعود می کند به طوری که در بخش تخصصی 396 اثر از هر منطقه به مرحله نهایی می رسد به طوری که در ستاد تخصصی با بررسی این آثار سه اثر به عنوان اثر برتر شهر تهران معرفی می شود .

وی آغاز زمان داوری آثار را هفته دوم دی ماه اعلام کرد و گفت : در خصوص تمدید زمان جشنواره تا پایان دوم آذر ماه صبر می کنیم اما احتمال تمدید وجود دارد .

وی همچنین در خاتمه تمدید کرد : هر اثری که کد 12 رقمی را نداشته باشد از دوره داوری مشکات خارج می شود .
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار