همزمان با سال‌روز شهادت شهید مدرس نمایشگاه خوشنویسی"بهار‌درپاییز" برگزیده آثار جمعی از هنرمندان انجمن خوشنویسان شعبه نیشابور در محل نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برپا شد.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران؛ حمیدرضا آتشی مسئول نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: نیشابور مهد تمدن و فرهنگ و هنر است که در طول تاریخ مردان بزرگی را از این دیار تقدیم جامعه بشری کرده است که آثار و تفکر ایشان باعث مانایی و جاودانگی شده است و هنوز هم خلف صالح ایشان هستند که در رشته‌های مختلف هنری و فرهنگی باعث افتخار ایران و ایرانیان هستند و دراین رهگذر نمایشگاه خوشنویسی "بهار‌در‌پاییز" همزمان با سالروز شهاد شهید مدرس و روز مجلس به اهتمام انجمن خوشنویسان شعبه نیشابور برپا گردید.
 
وی گفت: در نمایشگاه خوشنویسی"بهاردرپاییز" 35 اثر برگزیده 15 هنرمند انجمن خوشنویسان نیشابور در ابعاد 40*30 تا 70*50 در معرض دید عموم قرار گرفته است.
 
آتشی افزود: در این نمایشگاه آثار خوشنویسی نستعلیق در قالب‌های سیاه مشتق، کتیبه، قطعه، چلیپا، کتابت، شکسته و تحریری برگرفته از احادیث و روایات ائمه اطهار"ع" و اشعار بزرگان ادب پارسی به رشته تحریر درآمد.
 
وی تصریح کرد: نمایشگاه خوشنویسی "بهاردرپاییز" از 9الی 14 آذر 92 هر روز 9الی 12 صبح و 17 الی 20 بعدازظهر در محل نگارخانه کمال‌الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در معرض دید عموم علاقمندان قرار دارد.
 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار