نتايج جديدترين بررسي‌ها نشان مي‌دهد فقر در ايالت نيوجرسي آمريکا طي سال‌هاي اخير و به دنبال بحران مالي سال 2008 به ميزان قابل توجهي افزايش يافته و به سطوح بي‌سابقه‌اي از سال 1960 تاکنون رسيده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز، موسسه خدمات حقوقي نيوجرسي با توجه به هزينه‌هاي بالای زندگي در اين ايالت، در جديدترين گزارش خود اعلام کرد 24.7 درصد ساکنان نيوجرسي در فقر جدي به سر مي برند.

اين گزارش همچنين بر اساس آمارهاي سال 2011 و با در نظر گرفتن اين موضوع ارائه شده است که سطح فقر در اين ايالت به دليل آثار طوفان سندي بر آمارهاي اقتصادي و نيز افزايش شمار بي‌خانمان‌ها به طور قابل توجهي افزايش يافته است.

نيوجرسي يکي از ثروتمندترين و در عين حال فقيرترين ايالات آمريکا محسوب مي‌شود. شش بخش اين ايالت حدود يک سوم يا بيش‌تر فقيران را در خود جاي داده‌اند و بيش از 50 درصد ساکنان شش شهر اصلي اين ايالت زير خط فقر به سر مي‌برند.

در اين گزارش همچنين آمده است وضعيت فقيران در اين ايالت با قطع برنامه کمک غذاي فدرال (SNAP)حتي بدتر از گذشته شده است.

آمارهاي گروه مبارزه با گرسنگي نيوجرسي نشان مي‌دهد در سال 2011 ميزان ناامني غذايي که براي عدم دسترسي همه اعضاي يک خانوار  به مواد غذايي کافي براي يک زندگي فعال و سلامت تعريف مي‌شود، در اين ايالت 12.7 درصد بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: افزایش ، فقر ، آمریکا ، نیوجرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار