رضا حقیقی با وجود عارضه‌ای که برای او پیش آمده است، می‌تواند تا پایان فصل فوتبال را ادامه داده و در آن زمان به درمان بپردازد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از منابع آگاه خبر شکستگی استخوان روی پای رضا حقیقی و قرار گرفتن پای او در گچ خبر شوک‌آور روز شنبه برای سرخپوشان و تیم ملی بود، اما حالا عنوان می‌شود که وی می‌تواند بازیها را ادامه دهد.

شنیده‌ها حکایت از آن است که درد پای علیرضا حقیقی به روزهای قبل برمی‌گردد، اما خود وی اصرار داشت که تمرینات را ادامه دهد تا اینکه بعد از بازی با تراکتورسازی بعد از ابراز درد با توصیه کادر پزشکی برای رادیولوژی اعزام شد. او بعد از تصویربرداری به یکی از جراحان ارتوپد معتمد معرفی می‌شود که تشخیص اولیه وی مو برداشتن استخوان بود، اما کیفیت تصویر تردیدهایی را بوجود آورده بود و همین باعث شد تا حقیقی شنبه شب برای تصویربرداری مجدد اعزام شود و این تصویربرداری هم مو برداشتن استخوان را تأیید کرد. البته بنابر اطلاعات بنا بر اطلاعات دریافتی از تیم پرسپولیس و خود حقیقی متخصص ارتوپد دو راهکار را برای بهبودی توصیه کرده استو حقیقی می‌تواند بازیهای لیگ را ادامه بدهد ولی باید از تسکین دهنده‌ها استفاده کند و در بعضی جلسات تمرینی هم اختصاصی تمرین کند و در این مدت با توجه به میزان آسیب ترمیم ادامه خواهد داشت و در پایان فصل باید یکسری اقدامات پزشکی صورت بگیرد.

راهکار دوم این است که وی پای خود را کچ بگیرد که در این صورت وی سه هفته نمی‌تواند به درستی راه برود و پس از آن نیز باید پای خود را برای مدتی آتل بگیرد. او حداقل سه تا چهار هفته زمان برای آماده‌سازی خود لازم خواهد داشت که به این ترتیب کل زمستان را از دست خواهد داد.

به نظر می‌رسد رضا حقیقی با یک تصمیم‌گیری درباره حقیقی توسط کارلوس کی‌روش، کادر فنی او و کادر پزشکی تیم ملی اخذ شود. در واقع اگر حقیقی برای حضور در برزیل مدنظر باشد، قطعاً به سمت خواست آنها گرایش پیدا کرده و ترجیح خواهد داد، الآن به درمان خود بپردازد، نه پس از رقابتهای لیگ، که آخرین اردوی تیم ملی آغاز می‌شود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: رویانیان ، حقیقی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار