نظاميان رژيم صهيونيستي با يورش به تظاهرات مسالمت آميز فلسطينيان در شهرهاي رام الله و بيت المقدس و برخي شهرهاي ديگر ،دهها فلسطيني را زخمي و شماري ديگر را بازداشت کردند .

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری الرساله نت ؛‌تظاهرات فلسطينيان در اعتراض به طرح رژيم صهيونيستي براي کوچ اجباري اهالي روستا هاي نقب، ديشب در شمال شهر رام الله برگزار شد .

 فلسطينيان در اين  تظاهرات شعارهايي بر ضد طرح  نژاد پرستانه رژيم صهيونيستي سر دادند و نظاميان اشغالگر هم براي  متفرق کردن معترضان فلسطيني به طرف آنان  بمب هاي گازي و صوتي و گلوله هاي پلاستيکي شليک کردند که به زخمي شدن شماري از فلسطينيان شدند. شماري از فلسطينيان هم بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگي شديد شدند. نظاميان صهيونيست همچنين سه جوان فلسطيني را دستگير کردند .

شهرهاي مختلف کرانه باختري رود اردن ديروز شاهد تظاهرات فلسطينيان در مخالفت با طرح پروار( کوچ اجباري ساکنان روستاهاي نقب ) بود . تظاهرات ديروز به مناسب روز خشم و در مخالفت با قانون نژاد پرستانه اسرائيل برگزار شد زيرا  با اجراي اين طرح بيش از 30 هزار فلسطيني مجبور به کوچ اجباري از نقب خواهند شد. نظاميان صهيونيست ديشب به تظاهرات  فلسطيني ها معترض در شهر بيت المقدس يورش بردند و شماري از معترضان را زخمي و تعدادي را هم بازداشت کردند .


تظاهرات در شهر حيفا نيز به درگيري هاي شديد ميان جوانان فلسطيني و ارتش اسرائيل در خيابان ها و کوچه هاي اين شهر منجر شد . چهار نظامي اسرائيلي نيز در درگيري ميان  فلسطينيان با ارتش اسرائيل در منطقه نقب زخمي شدند و  نظاميان اسرائيل چهار فلسطيني را هم بازداشت کردند .

انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار