رييس فدراسيون فوتبال گفت: AFC در نامه اي فقط در خصوص انتخاب نشدن نکونام به عنوان بهترين بازيکن سال آسيا، عذرخواهي کرده است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، علي کفاشيان افزود: فوتبال ايران امسال در 6 بخش نامزد دريافت عناوين بهترين در آسيا بود که در هيچ کدام اين عنوان را به ما اختصاص ندادند و مشخص بود که انتخاب ها با سال هاي قبل تفاوت داشت و درست صورت نگرفت.

او با بيان اينکه من درخصوص انتخاب نشدن نکونام همانجا اعتراض کردم ادامه داد: دبيرکل کنفدراسيون فوتبال آسيا با ارسال نامه اي براي فدراسيون از انتخاب نشدن نکونام ابراز تاسف و آرزو کرده که در دوره هاي بعدي اين موضوع را جبران کنند.

رييس فدراسيون فوتبال گفت: به هر حال فوتبال ايران امسال عملکرد خوبي داشت و حقمان بود که جزو برترين ها باشيم و حالا هم خوشحاليم که در عمل بهترين بوديم.

کفاشيان افزود: بعيد ميدانم انتخاب نشدن هايمان به خاطر لجبازي ها باشد و تنها علتي که فکر ميکنم اين اتفاقات افتاد اين است که بعد از به رياست رسيدن شيخ سلمان در اي اف سي هنوز مديريت وي در تمام بخش ها شکل کامل به خود نگرفته و بعضي ها در اين ميان  به نفع خودشان سوءاستفاده کردند.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار