علی کفاشیان گفت: برای انتخاب مرد سال فوتبال آسیا کمیته ای تشکیل شده بود که مثل اینکه به علت غیبت نکونام در یک مسابقه،بازیکن چینی مرد سال فوتبال آسیا شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران علی کفاشیان در گفت‌وگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت :سال‌های قبل که فدراسیون فوتبال عنوان فدراسیون برتر انتخاب شد همه از ما انتقاد کردند حالا هم از AFC انتقاد می‌کنند. امسال بهترین‌ها را داشتیم. فوتبال ساحلی ما عملکرد بسیار خوبی داشت و زحت زیادی کشیدند و جا دارد همین جا از همه ی آنها تشکر کنم.فوتبال ما نیز به عنوان تیم اول گروه خود به جام جهانی صعود پیدا کرد.همین افتخارات برای ما کافی بود و لازم نیست که حتما روی سکو برویم.
 
وی افزود: قبل از اینکه بخواهند نکونام را به AFC بیاورند،  کمیته ای تشکیل شد و انتخاب بر عهده این کمیته بود. ظاهرا در این انتخاب چون در یک مسابقه نکونام حضور نداشته ، بازیکن چینی مرد سال فوتبال آسیا شد. نکونام جایگاه بسیار بالایی دارد و از نظر ما یکی از بهترین هاست. حق نکونام بود که بعد از چند سال با این همه افتخارات  به عنوان مرد برتر سال انتخاب شود .
 
کفاشیان ادامه داد: از سازمان لیگ و برنامه هایش نیز متشکرم.جایگاهی که امسال کسب کردیم بسیار خوب بود.ما از رتبه پنجم به دوم رسیدیم و 4 سهمیه را کسب کردیم.
 
وی  در پایان خاطرنشان کرد: نیم فصل دوم لیگ برتر شروع شد. کی‌روش و نبی امروز برای مراسم قرعه‌کشی می‌روند و من امیدوارم همه چیز خوب پیش برود. فضای خوبی با توجه به رنکینگ خوبی که ایران دارد به وجود آمده است و  تیم‌های دیگر آمادگی خوبی برای بازی تدارکاتی با ما دارند.
برچسب ها: کفاشیان ، فوتبال ، نکونام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار