اخبار مندرج در برخی خبرگزاریها و مطبوعات حاکی از آن است که برخی بانوان والیبالیست به اربیل عراق اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اگر خبر اعزام دختران والیبالیستی که نتوانستند امسال برای حضور در مسابقات لیگ باشگاههای کشور با تیم خاصی قرارداد همکاری ببندند صحیح باشد این مسئله را می توان یکی از راههای توسعه والیبال بانوان دانست.

حتی اگر هم به سطح کیفی مسابقات والیبال بانوان اربیل عراق هم چندان بالا و حرفه‌ای نباشد باز هم حضور دختران مستعد والیبال کشورمان می تواند باعث شود تا آنها در راستای بالا بردن سطح کار خود نهایت توانشان را بکار گیرند.

برای باخبر شدن از صحت و درستی این مطلب به سراغ صدیقه کعبی زاده نایب رئیس فدراسیون والیبال در امور بانوان رفتیم ، وی در این خصوص گفت: به طور کل حضور بانوان والیبالیست را در مسابقات اربیل تکذیب می‌کنم این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی در خلال این مصاحبه درصدد برآمد تا از نام پایگاه اطلاع رسانی که این خبر در آن درج شده است ، مطلع شود که متاسفانه موفق نشد. اما خبر حضور بانوان والیبالیست ایران در تیمهای والیبال اربیل عراق خبری است که از سوی برخی دیگر از مقامات فدراسیونی مورد تایید قرارگرفته است.

تابستان سال 1392 برای نخستین بار پس از پایان لیگ شش تن از بانوان والیبالیست با همکاری فدراسیون والیبال کشورمان برای بازی به اربیل عراق اعزام شدند ، حال علت تکذیب این خبر از سوی شخص اول والیبال بانوان را نمی دانیم!!

شاید وی مخالف این حضور است و یا نمی‌خواهدجانب صداقت با خبرنگاران را رعایت کند...!

انتهای پیام/

برچسب ها: اربیل ، صحت ، موفق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار