نمایش "روح سرخود" اثر نوئل کوارد، با بازی آنجلا لندزبری، بازیگر 88 ساله و برنده جایزه تونی در نقش مادام آرکاتی، 18 مارس 2014 (27 اسفند92) در تئاتر گیلگود اجرا می‌شود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر، چهار سال پیش، ایفای همین نقش در برادوی، جایزه تونی را برای آنجلا لندزبری به‌ همراه آورده بود.

آخرین بازی وی در لندن، به سال 1975 باز می‌گردد؛ زمانی که در نقش گرترود، ملکه دانمارک، در نمایش "هملت"، به کارگردانی پیتر هال، به صحنه رفته بود.
نمایش "روح سر‌خود" را مایکل بلک‌مور در برادوی (سال 2009)، کارگردانی کرده و علاوه بر لندزبری، جنی دی (روث) و چارلز ادواردز (چارلز کاندومین) نیز در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

چارلز کاندومین در راستای تحقیق برای رمان جدید خود، مادام آرکاتی، یک احضار‌کننده روح به‌ ظاهر شیاد، را برای انجام مراسم احضار روح به خانه‌اش دعوت می‌کند. مادام آرکاتی در لحظه‌ای که از‌ خود‌ بی‌خود شده است، ناخواسته روح الویرا، همسر درگذشته چارلز، را احضار می‌کند. الویرا، که صرفا برای چارلز قابل دیدن است، در تلاش برای به دست آوردن شوهر خود و بر هم زدن رابطه او و همسر جدیدش روث، نمایشی ترتیب می‌دهد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار