رئیس کل دادگستری استان گیلان در همایش کلانتری و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی، گفت: پليس نماد امنیت است و در برخورد اول با پليس، فرهنگ آن جامعه قابل تشخيص است.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "احمد سياوش پور" در تشریح نقش پلیس در جامعه اظهارداشت: افتخار مي‌كنيم در دستگاهي خدمت مي‌كنيم كه با خدمت به مردم عجين است.

وي به هم مسير بودن خدمت پليس و دادگستري و نقاط مشترك این دو نیرو اشاره و ابراز اميدواري كرد با تعامل بيشتر، توفيق خدمت بالاتر به اين دو سازمان كه همان خدمت صادقانه به مردم است عنايت شود.

رئيس كل دادگستري استان با توجه به اينكه پليس در لباس خود يك شغل با عزت است، تصريح كرد: پليس نماد جامعه است زيرا مي‌توان در برخورد اول با پليس، فرهنگ آن جامعه را تشخيص داد.

وي اظهار داشت: با توجه به اين كه پليس با اقشار مختلف جامعه در ارتباط است نقش آن در فرهنگ سازي و تاثير آن بر اقشار مختلف جامعه بسيار حائز اهميت است.

سياوش پور يكي ديكر از تاثيرات پليس را در بحث تامين عدالت در جامعه دانست و افزود: راي و نظر دادگاه به گزارش پليس مرتبط بوده و اگر بر اساس عدالت تنظيم شده باشد در قضاوت درست قاضي بسيار تاثير دارد.

وي به نقش پليس در تامين امنيت و احساس امنيت در جامعه اشاره كرد و بيان داشت: احساس امنيت در جامعه با دسترنج پليس خدمتگذار كه در گوشه و كنار استان در حال تلاش هستند، به دست خواهد آمد.

رئيس كل دادگستري استان گيلان در پايان اظهار اميدواري كرد كه با حفظ قانون و بيت‌المال، گامي بالاتر در راه توسعه بيشتر جامعه و استان برداشته شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار