معاون عمران استانداری تهران با بیان اینکه سودجویان و فرصت طلبان در زمینه ساخت و سازهای غیر مجاز در همه جا وجود دارند گفت: بیشترین ساخت و ساز بی رویه استان تهران در شهرستان دماوند و شمیرانات است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسن کریمی در اولین نشست ستاد ساماندهی و پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و تصرف زمین های دولتی و ملی گفت: با توجه به ساخت و سازهای غیر مجاز در تهران تصرف زمین ها و حساسیت مقام معظم رهبری ستاد ویژه ای برای این ساماندهی به این معضل تشکیل می دهیم که اعضای این نشست نماینده قوه قضاییه و فرماندار استان بنا براین نامه ای که به تصویب رسیده است هر هفته جلساتی برای مقابله با ساخت و سازهای بی رویه و غیر مجاز در استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

معاون عمران استانداری تهران افزود: برای مقابله با متخلفان راهکارهای اساسی داریم و می خواهیم دانه درشت‌هایی که در دماوند و شمیرانات فعالیت می‌کنند با ‌آنها مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه آماری تحت عنوان ساخت و ساز غیر مجاز وجود ندارد گفت: وظیفه اصلی پیشگیری از ساخت و ساز است اما به دلیل این که تخلفات از گذشته بوده است باید حل شود تا با مراجع قانونی و تخریب به حل و فصل این معضل بپردازیم.

کریمی با اشاره به اینکه کل شهرستان های استان تحت ساخت و سازهای غیرمجاز قرار گرفته است افزود: فرصت طلب‌ها و سودجویان در تمام شهرستان ها مبادرت به ساخت و سازهای بی رویه کرده‌اند اما در شهرستان دماوند و شمیرانات به دلیل ویژگی خاص این مناطق از درصد بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
یک سری هم به شهرستان رباط کریم بزنید
آخرین اخبار