محمد کیا دربند سری گفت: خوشبختانه سر مربی فرانسوی حاضر در تمرینات تیم ملی بسیارحرفه‌ای است.

اسکی باز تیم ملی آلپاین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوی تیم ملی اسکی آلپاین از چند روز پیش در پیس اسکی توچال آغاز شد و شرایط خوبی در تمرینات داریم.

وی افزود: این هفته اولی است که مربی فرانسوی جذب شد ه  در تمرینات حضور دارد. وی با توجه به اقداماتی که خارج از سیستم اسکی انجام می‌دهد بسیارحرفه‌ایاست و می‌تواندکمک خوبی به ما باشد.

وی تصریح کرد: البته علیداد ساوه شمشکی نیز به عنوان مربی از لحاظ فنی نظارت بر کار اسکی بازان دارد. علیداد یکی از بهترین مربیان کشور است که همه اسکی بازان تیم نیز از حضور وی در تمرینات رضایت دارند.

وی عنوان کرد: قرار بود مسابقات اسکی از این هفته آغاز شود که به علت بدی آب و هوا به هفته بعد موکول شد. سهیمه‌های المپیک مشخص است و نتایج حضور در این مسابقات مشخص خواهد کرد که چه کسی راهی المپیک زمستانی خواهد شد.

کیا دربند سری در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالیم  که فضای اردوی تیم ملی در کمال آرامش و با کمک و  حمایت مسئولان درحال پیگیری است .
ما هم مثل گذشته تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در کمال آرامش در فضای رقابتی سالمی در مسابقات شرکت پیدا کنیم و برای اهداف دوردست خود که افزایش سطح اسکی ایران در المپیک زمستانی است تلاش کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: نظارت ، اسکی ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار