خانه تکواندوی تهران میزبان مسابقات لیگ تکواندوی نوجوانان در دو بخش دسته اول و برتر بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته های اول و دوم دور ششمین دوره رقابت های ليگ برتر تكواندو نوجوانان جام آينده سازان المپيك، جمعه هشتم آذر ماه در خانه تكواندوی تهران برگزار شد.
 

در هفته اول دور رفت تیم صنایع استیل البرز هشت بر 2 هیئت و قم را برد، شرکت رنگسازی ایران با همین نتیجه مغلوب دانشگاه آزاد اسلامی شد و مجتمع تولیدی کردان با نتیجه مشابه مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه را مغلوب کرد.


در هفته دوم نیز پاس قوامین هفت بر سه هیئت قم را شکست داد، جوانه با همین نتیجه برابر دانشگاه آزاد مغلوب شد و استیل البرز و شرکت رنگسازی را با نیتجه مشابه برد.


در جدول رده بندی این مسابقات تیم دانشگاه آزاد 24 امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کرد، مجتمع تولیدی کردان با 16امتیاز و با 15 امتیاز رده های دوم و سوم را در اختیار دارند.


در بخش بهترین ها نیز محمد علوي از مجتمع كردان و رضا ایمانزاده از دانشگاه آزاد عنوان بهترين مربيان را به خود اختصاص دادند، امير حسين اميدي از پاس قوامين و عليرضا ريحاني از دانشگاه آزاد به عنوان فني ترين بازيكنان شناخته شدند، بهرام صادقي از تهران به عنوان بهترين داور معرفي شد و نوراله خاوري از پاس قوامين و داود صالحي از دانشگاه آزاد عنوان بهترين سرپرستان را از آن خود كردند.


همچنین همزمان با لیگ برتر نوجوانان، خانه تکواندو میزبان لیگ دسته اول نوجوانان کشور هم بود.
هفته های اول و دوم دور برگشت هفدهمین دوره ليگ دسته يك نوجوانان جام آينده سازان المپيك، جمعه هشتم آذرماه برگزار شد.


در این مسابقات هم ذوب آهن اصفهان با 25 امتیاز، یاری با 19 امتیاز و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با 18 رده های اول تا سوم جدول رده بندی را در اختیار دارند.


در هفته اول دور برگشت هیئت کرمانشاه 6 بر چهار مغلوب تیم شرکت ملی مناطق نفت خیز شد، سلحشور البرز هشت بر 2 برابر هیئت کاشان به برتری رسید و ذوب آهن اصفهان 6 بر چهار هیئت گیلان را برد.


در هفته دوم نیز ذوب آهن اصفهان 9 بر یک برابر هیئت کاشان به برتری رسید، هیئت گیلان 6 بر چهار هئیت تهران را شکست داد و دیدار دو تیم یاری و سلحشور با تساوی پنج به پنج به پایان رسید.

در بخش بهترین های هفته نیز

عنوان بهترين داور به علي اصغر باي سرخي از مازندران رسيد، اميد ساروخاني از هيئت قزوين و علي مزياني از مناطق نفت خيز جنوب عنوان بهترين سرپرستان را به خود اختصاص دادند، سعيد رمضاني از ذوب آهن اصفهان و مصطفي مومنه از هيئت كرمانشاه عنوان بهترين سرمربيان را از آن خود كردند و مهدي سويلمي و رسول مرادي از هيئت كرمانشاه به عنوان فني ترين بازيكنان معرفي شدند.

انتهای پیام/
 

 

 

 

 

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، نوجوانان ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار