کارشناس داوری کشورمان گفت: باید هرچه زودتر نتیجه‌ی پروند‌ه‌ی قهرمانی اعلام شود در این خصوص مدرکی مبنی برگناهکاری قهرمانی وجود نداشته زیرا وی به کلاس‌های داوری دعوت شده است.

مسعود مرادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد داوری لیگ یک اظهار داشت: مشکلات لیگ یک فوتبال کشورمان بیشتر از لیگ برتر است. من به عنوان ناظر بازی‌های لیگ یک انتخاب شده‌‌ام تا اشتباهات داوری این لیگ را گوشزد کنم باید بگویم در تمام بازی‌های بزرگ دنیا این اشتباهات داوری وجود دارد به طور مثال تیم ملی فرانسه با گل آفساید به جام جهانی صعود کرد.

کارشناس داوری کشورمان در ادامه افزود: در لیگ یک شاید اشتباهات داوری بیشتر باشد به همین دلیل کمیته‌ی داوران ناظرانی را به این بازی‌ها می‌فرستد تا این اشتباهات کمتر رخ دهد و مربیان با اعتماد بیشتری نسبت به داوری کار کنند.

مرادی در پایان در مورد پرونده‌ی محسن قهرمانی گفت: جامعه‌ی داوری را نباید به حاشیه برد باید نتیجه‌ی پرونده قهرمانی هرچه زودتر اعلام شود هرچه بیشتر این پرونده به درازا کشیده شود برای جامعه‌ی داوری خوب نیست تا این لحظه هیچ نتیجه‌ای برا این پرونده اعلام نشده حتی قهرمانی را برای کلاس‌های داوری پیش‌رو دعوت کرده اند این کشتن وقت‌ها به ضرر جامعه‌ی داوری است و موجب این می شود که داورها تمرکزی برای قضاوت بازی‌ها نداشته باشد و با استرس بازی‌ها را سوت بزنند با ید بگویم پرسپولیسی‌ها هم به خوب قضاوت کردن داورانمان اذعان دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مرادی ، داوری ، نتیجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار