جشنواره شعر در سال 92 همچون سال‌های پیش دیرتر از سایر جشنواره‌هایی که بار نام فجر را به یدک کشیده‌اند، به قافله فجری‌ها رسید.

به گزارش خبرنگار بخش ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ هم اکنون که ستاره فجر بار دیگر در حال صعود بر والاترین قله تاریخ شکوهمند ایران است، جشنواره شعر همچون لاک‌پشتی کند پا در صدد مهیا نمودن مقدمات این صعود برآمده و لنگ‌لنگان به سوی قله می‌رود.
 
این در صورتی است که جایگاه شعر همواره والاتر و خاص‌تر از این بوده که حتی به ذهن خطور کند که شاید روزی در مقایسه با سایر عرصه‌های ادبی و هنری همچون سینما، تئاتر و هنرهای تجسمی در جایگاهی حاشیه‌ای‌تر قرار گرفته و متن را به هنرهای دیگر ساخته و پرداخته خود بسپارد.
 
گفتنی است؛ که هر آنچه امروزه در قالب هنر تعریف شده، ساخته و پرداخته شعر است و به اصطلاح دیگر ادبیات و بالاخص شعر مادر هنرهای روز جهان است.
 
باشد که در این میان مسئولان هم با کمی درایت و تدبیر جایگاه شعر را به درستی درک کرده و هرگز آن را در حاشیه هنر قرار ندهند.
 
لازم به ذکر است که جشنواره شعر فجر همه ساله در روزهای پایانی دهه فجر و با کمی تأخیر کلید خورده و لاجرم پس از 3 یا 4 روز کار خود را به پایان می‌رساند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شعر ، فجر ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.