سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: به اعتقاد من ورود مجلس به مبحث فساد در فوتبال کار اشتباهی است، چرا که قبل از مجلس پنج ناظر دیگر می‌توانند به این موضوع بپردازند.

سید هادی حسینی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: موضوع تحقیق و تفحص در فوتبال آن هم توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی کار اشتباهی است چرا که فوتبال زیرمجموعه FIFA و AFC است و یک نهاد دولتی نیست که مجلس بخواهد به آن ورود پیدا کند و مجلسی‌ها اجازه ورود به این مقوله را ندارند البته ما اجازه داریم که مشکلات و معضلات کلی ورزش را حل و فصل کنیم اما اینکه بخواهیم در یک رشته ورزشی به تحقیق و تفحص بپردازیم این اجازه به ما داده نشده است و من معتقدم که مشکلات فوتبال ایران آنقدر زیاد نیست که مجلس بخواهد به این موضوع کوچک وارد شود زیرا پیش از مجلس پنج سطح نظارتی دیگر از جمله کمیته انضباطی، کمیته عالی، حراست، وزارت ورزش و امور جوانان و سازمان بازرسی کل کشور می توانند به راحتی این مبحث را مورد بررسی قرار دهند و در شان مجلس نیست که بخواهد این موضوع را مورد بحث و بررسی قرار دهد چرا که ما باید به کارهای بزرگتری بپردازیم زیرا کمبود کنونی جامعه ما در مباحثی همچون اشتغال جوانان، بهداشت و درمان، مسکن، کشاورزی و... است که باید این کمبودها را هرچه سریعتر برطرف کنیم.



سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس تصریح کرد: بیش از 2 سال است که سازمان تربیت بدنی به وزارت‌خانه تبدیل شده اما هنوز هم تدوین قوانین آئین نامه‌ای آن که در کل این وزراتخانه چه برنامه‌هایی را باید داشته باشد، نوشته نشده است البته من کتمان نمی‌کنم که در فوتبال فساد وجود ندارد. اما این سوال را از مسئولان دارم که آیا فقط فساد در فوتبال است و در هیچ جای دیگری فسادی وجود ندارد که نسبت به فوتبال در اولویت باشد؟ به اعتقاد من اگر ما بخواهیم مشکلاتی که ما با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم را اولویت‌بندی کنیم، می بینیم که فوتبال در رده پنجاهم مشکلات ما قرار می‌گیرد.



وی خاطرنشان کرد: وقتی ما یک مشکل را در یک جامعه‌ی ورزشی مثل فوتبال بزرگ می‌کنیم این کار باعث می شود که سایر مشکلات ما تحت الشعاع این مسئله قرار گیرد به علاوه این کار موجب می‌شود که در حق جامعه ورزش جفا صورت گیرد اما همین ورزش و همین فوتبال است که توانسته با اشتغال‌زایی، بسیاری از معضلات را برطرف کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
باید از یه جایی شروع کرد
آخرین اخبار