پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: بازی روز گذشته از دو نیمه‌ی متفاوت برخوردار بود و تیم تراکتورسازی از تاکتیک خوب استفاده کرد و در نهایت به پیروزی منجر شد.

حمید درخشان در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: بازی روز گذشته‌ی تیم تراکتور سازی و پرسپولیس از دو نیمه ی متفاوت برخوردار بود، در نیمه ی اول تیم تراکتورسازی بازی خوبی را داشت و در نیمه ی دوم قرمز پوشان اما یک موقعیت خوب رامتاسفانه از دست دادند که توپ به تیر دروازه خورد.

وی ادامه داد: قرمز پوشان تا قبل از بازی روز گذشته در صدر جدول قرار داشتند ولی به یک باره از جدول به پایین سقوط کردند و امیدوار هستیم در بازی های بعد ضعف خود را برطرف و تیم آماده تری را داشته باشیم تا دوباره در صدر جدول قرار بگیریم.

حمید درخشان در  مورد بازیهای تیم تراکتور سازی اظهار داشت: تیم تراکتورسازی نسبت به قرمز پوشان از آمادگی جسمی و روحی بالاتری برخوردار بودند و از تاکتیک بهتری در بازی استفاده کردند و دارای کادر فنی خوبی هستند.

در پایان وی در مورد اینکه آیا فوتبال کشورمان ناپاک است تصریح کرد: من این مسئله را تایید می‌کنم که فوتبال کشور ما ناپاک است و همیشه بحث مسائل مالی تیم‌ها را داشته‌ایم بحث کادر فنی ضعیف را داشته ‌ایم و دیگر مسائل مانند اینکه کسانی واردعرصه‌ی فوتبال کشور ما می‌شوند که هیچ سر رشته ای از فوتبال ندارند و این مسائل تا به حال حل نشده است و به امید روزی هستیم که این مشکلات حل شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: درخشان ، بازی ، مسائل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار