هفته چهارم و پنجم دور رفت لیگ برتر تکواندو یکشنبه دهم آذر در خانه تکواندوی تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته چهارم و پنجم دور رفت دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر تکواندو جام خلیج فارس، فردا بر روی سه شیاپ چانگ خانه تکواندوی تهران برگزار می شود.

در هفته چهارم مسابقات دو تیم قعرنشین جدول رده بندی لیگ برتر یعنی شهرداری شهر اندیشه و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه تهران با دیدار هم می روند، تیم های اول و دوم جدول یعنی دانشگاه آزاد اسلامی با شهرداری ورامین مسابقه دارند، صنایع استیل البرز و شرکت ملی حفاری ایران دیگر دیدار حساس هفته را برگزار می کنند و سلحشور البرز با پاس قوامین مدافع عنوان قهرمانی بازی دارد.

همچنین در هفته هفته پنجم شرکت ملی حفاری ایران با شهرداری ورامین روبرو می شود، استیل البرز به مصاف مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه می رود، شهرداری شهر اندیشه و سلحشور با هم رقابت می کنند و دانشگاه آزاد به دیدار پاس قوامین خواهد رفت.

در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر تا پایان هفته سوم تیم شهرداري ورامين با 9 امتياز صدرنشین استف دانشگاه آزاد با همین تعداد امتياز و تفاضل برد کمتر در رده دوم قرار دارد و پاس قوامين با 6 امتياز در رده سوم جای گرفته است.
 
در این هفته از مسابقات ملی پوشان اجازه حضور در بازی ها را ندارند اما هیچ یک از تیم ها درخواست بازی معوقه از سازمان لیگ نکرده اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار