مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 19، از انتقال مشاغل و صنوف مزاحم در محلات این منطقه خبر داد.

قهرمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: اجرای طرح انتقال مشاغل و صنوف مزاحم در محلات منطقه 9 به خارج از محدوده‌ی بافت مسکونی در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد. 

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور کاهش آلاینده‌های زیست محیطی و آلاینده‌های صوتی، افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجراست. 

قهرمانی با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح کارشناسان و بازرسان اداره ساماندهی شهرداری منطقه 19 با صدور اخطاریه به مالکان صنوف و مشاغل مزاحم پس از مهلت در زمان 20 روز اقدام به پلمپ و انتقال این مشاغل به خارجچ از محدوده‌ی مسکونی منطقه 19 خواهند کرد. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: جمع آوری صنوف و مشاغل مزاحم از جمله آبکاری در ریخته‌گری، نجاری از سطح منطقه 19 و انتقال این مشاغل به بازارهای اشتغال‌ ویژه صنوف و مشاغل آلاینده از اقدامات اجرایی این طرح است. 

قهرمانی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 19 افزود: شستشوی و رنگ آمیزی کیوسک‌های مطبوعاتی، احداث سایه‌بانهای کیوسک‌های مطبوعاتی، ساماندهی و کنترل کیوسک‌های مطبوعاتی درسطح منطقه 19 به ویژه در حوالی مدارس از اقدامات دیگر اداره ساماندهی شهرداری این منطقه است. 

انتهای پیام/   

برچسب ها: انتقال ، مشاغل ، صنوف ، مزاحم ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
ناشناس
۰۱:۲۴ ۱۰ آذر ۱۳۹۲
چرا براي ضايعات فروش هاي شوش فكري نميكنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار