هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: دیگر انتخاب نشدنم به عنوان بهترین بازیکن آسیا مهم نیست و همانطور که از قبل گفته بودم زندگی همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ و به نقل از فارس، جواد نکونام پس از تساوی استقلال مقابل گسترش فولاد در مورد غیبتش در این مسابقه گفت: من دوست دارم در تمامی مسابقات به میدان بروم و در خدمت استقلال انجام وظیفه کنم. بعد از مسافرت سنگین تایلند و لبنان با ملوان بازی کردیم و سپس به مالزی رفتم خیلی خسته بودم و در این شرایط اگر بازی می‌کردم شاید مصدوم می‌شدم و تیم به مشکل می‌خورد و به همین خاطر از قلعه‌نویی درخواست کردم افرادی که تمرین می‌کنند به بازی بفرستد.

وی در مورد عدم انتخابش به عنوان مرد سال 2013 آسیا عنوان کرد: واقعاً امسال ایران مستحق دریافت جایزه در سه بخش بهترین‌های آسیا بود. ما می‌توانستیم به عنوان بهترین تیم آسیا بهترین فدراسیون و بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شویم. فکر می‌کنم قدرت این کار را نداشتیم. تیم ملی ما بالاتر از کره جنوبی و به عنوان اولین تیم به جام جهانی رفت. چین نه به جام جهانی رفت و امکان حذفش از جام ملت‌های ‌آسیا وجود داشت آنها موفقیت نداشتند اما به سه جایزه برترین‌ها رسیدند برای انتخاب به عنوان بهترین بازیکن مهم بود اما دیگر به این مسئله فکر نمی‌کنیم همانطور که قبل از سفرم گفتم انتخاب ما به عنوان بهترین بازیکن مهم بود اما زندگی ادامه دارد.

نکونام در مورد اینکه علی کفاشیان اعلام کرده عدم حضور در یک مسابقه باعث انتخاب نشدنش است خاطرنشان کرد: من فقط در بازی مقابل FC سئول کره جنوبی نبودم. کفاشیان همانجا پس از مراسم به شیخ سلمان گفت از انتخاب نشدن نکونام ناراحت هستیم که او جوابی نداد. وقتی به این مراسم می‌روید می‌بینید همه چیز باز است و صحبت‌هایی که انجام می‌شود را می‌شنوید جای تعجب است که در چنین محیطی با این اندازه کارها راحت انجام می‌شود. چین در حالی به این موضوع مهم رسید که آنها در تیم فوتبال خود تنها 10 میلیون دلار به مارچلو لیپی دادند و سه بازیکن برزیلی در این باشگاه حضور داشتند که تمام بار این باشگاه را آنها به دوش می‌کشند ما با حضورمان در جام جهانی خیلی از موضوعات را ثابت می‌کنیم آنها بنشینند در خانه و از تلویزیون جام جهانی نگاه کنند.

هافبک استقلال در مورد تقدیری که از او قبل از بازی امروز انجام شد عنوان کرد: از استقلال تشکر می‌کنم امروز زحمت کشیدند و این تقدیر را از من انجام دادند. مسئله این است که نتوانستم به این مهم برسم جا دارد از تمام هم‌تیمی هایم که به من کمک کردند و با تلاش آنها توانستم بین سه بازیکن در آسیا قرار بگیرم تشکر کنم. از همه کسانی که زحمت کشیدند تا بتوانم در بین سه بازیکن آسیا قرار بگیرم تشکر می‌کنم. از دوستان خود که پس از بازی با پیام‌هایشان همدردی کردم متشکر هستم پس از اینکه انتخاب نشدم وقتی مصاحبه امیر قلعه‌نویی را خواندم آرامش زیادی گرفتم واقعاً از انتخاب نشدن ناراحت بودم اما حاضران می‌دانستند ناراحتی من به جا است.

نکونام در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برای حضور در مراسم قرعه کشی جام جهانی به برزیل می رود گفت: نه من به این سفر نمی روم و استقلال را در بازی های لیگ همراهی می کنم.
برچسب ها: نکونام ، قرعه کشی ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار